Gå til innhold

Twintipp :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det vernepleien eller?

XXXXXXXXXXXXXX

klem fra en trøtt & sliten S - gjeesp ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, står på ventelisteplass nr. 8 enda. Kan hende jeg kommer inn, men har takket ja til førskolelærer, satser på å få velge litt underveis og nå målet mitt den veien.. Det jobbes jo så tverrfaglig nå, så satser på at jeg skal klare dette da:o)

Er du sliten etter flytting?? Huff, det tar på altså!!! Kommet langt?

Skrevet

Å så synd - men vi håper at det trekker seg noen nå som det nærmer seg......

førskolelærer er et flott yrke det også, så kan du jo ta spes ped i tilegg vettu !!

holder på å bli gal av flytting, men ja vi har kommet langt. er ferdig med gml huset nå, overtagelse der den 24 - ¨så det er ikke lenge igjen :o) skal bli deilig! her er vi "stort sett " ferdig emd all maling - alle barneromma er ferdige . Men vi mangler en del møbler ....hihi - blir ikea tur med stor varebil til uka :o))

Skrevet

Har jo studert psykolgi, så vil jo inn i det feltet:o) Men, må ha en bachelorgrad og;-)

Pjuhh, skjønner godt du er sliten da ja!!! Ikea tur hørtes kjedelig ut duh!! Jeg elsker Ikea!! *sukk*

Lykke til videre med flyttingen da vennen, snart er dere i mål nå vetdu...

PS: Nå skal jeg inn til naboen og diskutere "værvarselet" for morgendagen, hihi...

Klem

Skrevet

Været er ferdig diskutert av meg & venninna mi ;o) hehe ! det blir soooooooooolllll :o)

kos deg med pinnen ;o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...