Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg har virkelig ikke peiling da det aldri har vært sjekket.. Ikke engang på videregående i naturfagtimene, for da var jeg seff syk...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det var en sv de første tingene de testet på meg når jeg kom til legen for den første kontollen... Må jo ligge med helsekortet hvilken type du har=)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Har ikke vært gravid ennå jeg da.. Men da får jeg vite det da! =) hehe
pandabjørn Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hvis du har vært på første kontroll så må det stå i helsepapirene du får fra legen/jm?? det gjorde det på meg i allefall.. hva med morra di vet ikke hun blodtypen din?? det viste min mamma )
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Nei hun vet det ikke hun heller.. Har aldri vært sagt noe om det som hun kan huske.. hehe
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 nei.. eg kan heller ikke blodtypen din.... *knis* vet du mente å skrive "sin" el noe sånt.. el??
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 hehe..ar vel egentlig meningen å skrive sin ja.. hihi *knis*
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 sorry.. eg bare måtte... selv om eg er den som skriver absolutt mest feil her inne.. men du var bere sååå morsom.. ja. fikk vite blodtypa mi når eg tok div blodprøver når eg vart gravid.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Ja.. kunne jo kanskje vært en spørreundersøkelse... Gjett min blodtype, for jeg vet den ikke selv...*knis^* hehe
rosa og en blå Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 hahaahahaha.... (ler så tårene triller) tror eg er en smule overtrøtt nå ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå