Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 http://www.barnimagen.com/felles/guider/utstyrsguiden Gikk inn på denne siden og her var det mye "rart" For eksempel, hva er en ammemadrass??? er det et must, og hva med ammestol? Kan jeg ikke bruke en vanlig stol?
Julie- Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Hehe enig med deg;P Ammepute kan sikkert være praktisk, men stol og madrass?
BellaSofia Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Nei, vi trenger ikke alt dette Men d er jo en god oversikt over hva man kan få tak i i alle fall. Jeg prøver med minst mulig
anne40 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Det gjelder å få lurt oss til å kjøpe mest mulig `rart`.:-)
Athina' Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg fjerna omtrent halve lista, for denne gangen skal jeg gjøre ting ekelt og praktisk istedet for ' pent, andre har det, andre sier jeg må ha det, pent'. Man må tenke på det enkle og praktiske for det er mye jobb å ha baby, og de trenger ikke så masse som vi blir fortalt heldigvis:-)
Mamzen Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Trenger vel bare pupp, litt klær, tepper, vann til å vaske rumpa med, en rumpekrem, bleier, ei vogn og bilstol...
aanonym Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 De færreste trenger alt det der, men noen trenger ting andre ikke vil ha. F.eks. om man sliter veldig med amminga kan det være noen som synes det er veldig OK med det utstyret der. Vi skal ta en gammel stressless og sette inn på babyens rom slik at jeg kan amme der.
Gjest Ut på tur Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hva er en ammemadrass? Noen som vet? Vi har nesten ikke kjøpt noe stæsj vi...
Hva skjer'a?♂ Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Hva som trengs kommer jo litt anpå hvordan ting går. Jeg fikk så store problemer med bekkenet etter fødselen forrige gang at jeg satt noen uker i rullestol. Da jeg kom hjem var det viktig meg god ammestol f.eks. Vanligvis trenger man ikke det,da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå