Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei. Har meldt oss på et slikt kurs i slutten av aug. med termin i okt. Er det "nødvendig" å gå, anbefaler dere dette? Noen som har noen meninger? Skal også på omvisning på sykehuset.. Nødvendig?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Kan være lurt tror jeg. Selv om en leser mye selv, kan man få gode tips av en jordmor som har sett flere ulike fødsler. Og for mannen sin del, er det nok kjempebra. Ofte leser ikke menn så mye om fødsel, og kan få et lite sjokk på fødestua om de er helt uforberedt. Omvisning synes jeg kanskje ikke er så nødvendig, men hver sin smak:)
eggedosis Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Hei, jeg lurte på det samme. Snakket med jordmor og hun sa at feedbacken fra de som hadde benyttet seg fra et slikt kurs bare var positivt. Man kan lese mye om mangt, men ingenting er som å møte andre i tilsvarende situasjon. Enig med det med mannen!
endelig-vår-tur:) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hei. hadde de hatt det her jeg bor, ville vi nok ha gått... men det finnes ikke her, så når vi nå har fått tilbud om omvisning på sykehuset istedet, så takket vi ja til det:) mannen min tror jeg er lettet over å få et overblikk over stedet før det braker løs;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå