Stoltmai mamma:) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Nå vil f...med bli gravid, er så møkk lei av å vente, alle rundt meg er enten gravide, eller så blir de det... aaarrrggg.... når er det min tur?????Hadde en SA i mai, trodde kanskje det skulle gå litt kjapt nå men... Måtte bare få ut litt frustrasjon..... Har eggløsning denne uka, så håper virkelig, orker bare ikke flere skuffelser..... Og såer jeg dritt lei at alle sier, ikke tenk på det, da tar det bare lengre tid... HALLO, det går ikke ann å ikke tenke på det...
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Uff,føler virkelig med deg! det er så slitsomt og gå å prøve og prøve,den eine negative testen etter den andre...man blir jo deppa og lei av mindre! JAA,og den evige,"ikkje tenk på det " ...det er sikkelig lett de...jada.! eg er overlykkelig no,for etter 15 pp klaffa det eeendelig...' håper virkelig det går din vei snart... sender masse babystøv til deg**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Klar for en liten en =) Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Føler akkurat det samme som deg. Er piss lei av å vente..
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 suger til meg babystøv, alt jeg kan få.... Gratulerer så masse, kan tenke meg du er glad ja.... håper alt går bra
Stoltmai mamma:) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 vil ha baby i magen : håper vi lykkes snart
Fullrulle86 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 huff ja.... det har blitt noen tårer ja.. lurer liksom på hva som er galt med meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå