nickoline og supermann Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 skal snart på ferie og må ha meg ei ny bok. Den siste jeg leste var den som frykter ulven av karin fossum. Har En natt i november liggende ved senga, men ikke fått begynt. Kjøper meg en pocket før jeg drar.........Noen som har leste Ragde. Jeg har ikke det enda. Kanskje den nye hennes. Er den å anbefale......, eller noe annet kanskje?
Mille** Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Har akkurat lest snømannen av Jo Nesbø, og Idas dans av Gunhild Corwin (tror det var det hun heter) er en bok jeg virkelig anbefaler, men den greier du ikke legge fra deg før du har lest den ut.
Pysa Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 ragde er bra, men du må jo begynne med berlinerpoplene, det er en trilogi. dens siste til fossum er dra. bøkene om damenes detektivbyrå nr 1 er bra også.
chill+enda en til Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg er fan av John Irving, så kan anbefale noen av bøkene hans. "Enke for et år" er bra, men den jeg leste sist var "Til jeg finner deg". Sistnevnte falt i smak her, så den anbefaler jeg gjerne.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 "Gulldronning, Perledronning" !!!!!! Av Margaret Skjelbred
maja69 Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Anne B. Ragde er bra, ja. Men du må - som det blir sagt over her - lese "Berlinerpoplene" og "Eremittkrepsene" før du leser "Ligge i grønne enger". Men bøkene er knallgod sommerferielesning. Og hvis du liker masse spenning, bør du lese de tre bøkene til Stieg Larsson. Den første er "Menn som hater kvinner". Litt voldelig og vulgært, men knallgode! Dessuten er det en svensk forfatter som er utrolig god: Karin Alvtegen. Hun skriver psykologiske thrillere som er virkelig gripende. Lette å lese og spenning fra første side. Det er fire bøker (Synd, Skyld, Skam, Svik). Kan virkelig anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå