Gå til innhold

Da har vi vært på visning på Lunden i bydel Bjerke

Anbefalte innlegg

Skrevet

og kommer nok til å legge inn bud. Veldig barnevennlig men jeg er usikker på om det blir litt "kjedelig". Bor nå på Grunerløkka og er bortkjemt med å ha alt i nærheten og dette inkluderer også band øvinger og venner. Synes også det er fabtastisk å ikke trenge bil. Noen som kjenner til bydelen eller har andre råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke barnehagedekning der!!!! Er visst blant de 4 verste bydelene å få barnehageplass i i Oslo, så vi flytter nettopp av den grunn... Ellers så går det kjapt med t-banen til byen da, syns ikke det er så ille akkurat=)

Skrevet

Ja, barnehagedekningen i Oslo er helt syk. Men jeg tror bydel Grunerløkka er verre. Vi var heldige med nr 1, ventet kun 9 mnd, og nå har vi søkt om plass fra des for nr 2, noe som vi kan glemme. Så jeg tror ikke vi flytter fra asken til ilden:-)

Skrevet

Da så=) Det ser jo kjempekoselig ut på Lunden da!! Bor ikke så langt unna, og mye finere der enn hos meg;p og som du sier, det ser veldig barnevennlig ut!=) lykke til med budrunden imorgen da!

Skrevet

Tusen takk. Kanskje vi blir "naboer" snart:-)

Skrevet

Velkommene skal du være!! Men håper ikke det varer så lenge eventuelt da, siden vi er på desperat husjakt;p

Skrevet

Vi bor i Lunden, hvilket nr er det dere skal legge inn bud på? Vi er i hvert fall veldig fornøyd, men må dessverre flytte snart, den 31 oktober, i og med at utleier skal selge leiligheten. Det er kort avstand til alt og vi har i hvert fall fått bhg plass, hadde ikke noe problemer med det. Og så vidt jeg har lest er ikke denne bydelen en av de verste på barnehagedekning, og vi må kanskje flytte så langt som til tromsø, så du kan jo få vår. Men det er i hvert fall en del barnehager ikke langt unna, bla barnas bhg avd lunde, hvor vi har fått plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...