Gå til innhold

spark i uke ti??

vi blir 5, 25 sept :) <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er i uke 10 nå...syns det sparker....eller er det bare luft....det er mitt andre svangerskap....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du vil få høre att det ikke er mulig..

men eg kjente spark når eg var 9+4:)

kjente det ofte etter det så eg var ikke i tvil.. det var med nr 2 ogso.. bare 8 mnd siden eg fødte nr 1.

:)

Skrevet

syns det er en helt annen følelse enn luft...men er ikke sikker

Skrevet

kan jo være du er lengre på vei... men i uke 10 er babyen bare 3,5 - 4 cm og 2,5 til 4 gram, så syns det høres litt usansynlig ut. dette er hvis du er fullgåtte ti uker. er du 9+ et eller annet, er babyen 2,5 til 3 cm og 1-2 gram...

Skrevet

eg må støtte her altso.. for eg var IKKE i tvil.. :) absolutt ikke.. vi var skrå sikre på at eg måtte ha tvillinger.. pga at eg merkte det så tidlig.. svigermor sa at hun merkte tvillingene tidlig.. ikke så tidlig men før uke 12.. (hun husket ikke nøyaktig)

Skrevet

neeeeei er nok ikke lengre på vei... siste mens 9 juni....

Skrevet

Jeg skal ikke tillate meg å være skråsikker på andres vegne, men jeg syns det høres helt usannsynlig ut. Det er jo bare et lite knøtt som ligger inni der....

Skrevet

Ikke for å skuffe...men jeg har kjent spark med jevne mellomrom etter at førstemann ble født (Nå går jeg med nr 2)...

Det skjer ikke ofte, og det varer ikke lenge. Men det er en helt identisk følelse med tidlige babyspark!

Både mamma og ei venninde av meg bekrefter å ha det på samme måte.

Så det er nok luft som spiller oss et puss...desverre!

Skrevet

fantomspark du mener?

ja. kjente slike "spark " etter eg hadde født.

men eg må si at jprdmor sa at eg kunne merke bevegelsene.. er lettere med andre mann og når man blir fort gravid igjen..

eg vet at det var "spark" (beibins bevegelser) fordi eg kjente det omtrent hver dag til fødsel..og eg er ikke en slik person som krangler om ting eg ikke er sikker på.. jordmor trudde ogso eg hade tvillinger.. hadde stor mage og alt. vi håpt eg kunne være lenger på veg med da.. men ul-lyden i uke 18 sa eg var nøyaktig så..

men vi fikk en sterk guttebeibi da..

han holder hode oppe med strake armer frå albuen,- frå han var 5 dager gammel.

idag snudde han seg frå rygg til siden og han er 15 dager gammel..

*knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...