Celina`s Mamma18 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 heihei.. i lengre tid har eg vært sliten, sur, trøtt, irritabel, vil bare ha fred og ro og orker ikke mas fra andre i d hele tatt. gråter veldi mye på kveldene, etter datteren min på 2 år har sovnet.orker ikke sex m kjæresten min, som ogdåå e far til datteren min.og vi har d egentli veldi bra m hverandre, men eg skyver han vekk også. har vært til legen, tatt masse blodprøver som viser at eg e helt frisk.. kjenner noen seg igjen? kan dere si meg ka dere tror d e? en annen ting er: har blødninger hele tiden. har ikke en uke sammensatt mensen, har bare veldi kraftig blødninger 3-4 dager i uken, hver uke. og d e noe som legene ikke finner ut av. har prøvd mange forskjellige typer p-piller... men hjelper ikke. noen som har opplevd d eller? har vart i nesten 1 år no.. tusen takk på forhånd for svar.. klem fra
Sissy-mams Skrevet 13. august 2007 #2 Skrevet 13. august 2007 Hei du.. Du har det ikke lett, stakkar. På meg virker det som om den mentale tilstanden din henger sammen med den fysiske. Jeg ville ihvertfall vært bekymret og tenkt en god del tanker rundt det med blødningene om jeg var i din situasjon. Du trenger mange lange gode klemmer og en skikkelig utredning hos gynekolog! Be (les: forlang at) legen din om å henvise deg videre til gynekolog så snart du kan! Ikke gi deg før du har fått svar på hva som er årsaken til blødningene. Lykke til og laaang trøsteklem til deg fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå