Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Eller...litt godteri; tyrkisk pepper og saltsild+en liten sjokoladepudding fra lidl og toblerone. Fikk ikke til å spise middag i går, så da blei det til at jeg maula 150 gram kald kalkunkorv...det er det siste ordentlige jeg har spist, hvis en kan kalle det ordentlig...
nennemor og vesla Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Nope, det kan man ikke kalle ordentlig... Gå og spis med en gang Er jo bare en dag igjen til vi er høygravide, da må du jo ha litt krefter.. Oki, skla innrømme at jeg spiste ikke ordentlig mat idag jeg heller, falt for fristelsen og endte på mac'n. Men det er første gang på flere mnd altså... Sånn, husj ut på kjøkknet med deg og spis
doffine Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Du skulle ha vært her til mat i dag:-)) hadde jo massevis av pizza igjen fra i går, samt så lagde jeg tandori... Hvordan er det med deg i dag??
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Da jeg gikk gravis sist spiste jeg heller ikke så mye, men stort sett klarte jeg å få ned søte frokostblandinger uansett hvor lite matlyst jeg hadde. Honnicorn og sånt... er jo ikke så sunt at det gjør noe, men melken er jo bra da
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 De tre eskene med frokostblanding i skapet var tomme!:-(
☆Lille my* Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Huff:( er enkelte dager man rett og slett ikke får i seg noe mat! Prøv med litt lett frukt om du orker! Steinfrie druer går lett ned og er bra:) en banan også kanskje, så får du opp blodsukkeret.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Sist jeg spiste banan (nå på fredag) spydde jeg, så det frister ikke!:-/ Har ikke druer heller. Må vel maule litt mer kalkunkorv da.
nennemor og vesla Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Off off, ikke bra. Pass iallefall på at du får i deg væske, sånn at du ikke blir dehydrert.. Farris og eplejuicce skal dempe kvalme.. Eller tam cola..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Jeg er ikke kvalm...jeg er lei meg!:-(
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Tro det eller ei...fikk i meg to hamburgere med ketchup! Blei helt kvalm på slutten, men kombinerte det med sjokomelk, så fikk det ned, og det holder seg nede!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå