Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei jenter!! Vil bare komme med en liten anbefaling, etter å ha trådet markedet i snart to måneder etter noen bra ammeinnlegg. (Natusan er forferdelige!!, må ikke finne på å kjøpe de. De loer og suger ikke opp i det hele tatt, så da blir man kall, og får vondt i puppene) Prøv Thermobaby engangsinnlegg!! De sammen med noen i ull er helt supre!! De har en fantastisk evne til å holde seg tørre og varme! (har også prøvd medela sine, og de var nesten like gode) De finnes på de fleste apoteker å babybutikker!!
-spent- Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Folk har jo forskjellige meninger, og liker heller ikke alltid det samme. Jeg selv er fornøyd med natusan sine, jeg har ikke hatt de problemene som du har en eneste gang.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 ULL Jeg sverger til ull. Det blir ikke vått og klamt, men holder deg tørr og varm. Lekker du mye kan du lage en lomme i ammeinnlegget og legge inn litt bomull (type gulpeklut, en bit av en t-shirt el l), men pass for all del på at du har ull mot huden.. Og denne ulla klør ikke!
mari.a Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 synes ull høres bra ut utover høsten-vinteren, men må vel bruke de i komb m noe mer...husker ihvertfall at jeg lakk noe voldsomt, og de ullinnleggene jeg har sett hadde ikke holdt 10min engang..har testet nøstebarn sine-som man får v første barseltreff/helsestasjonundersøkelse....må vel ha noen engangs i tillegg som byttes ut "hele tiden"??men samtidig, litt av pointet må jo være ull mot hud??hm.......
Hufserufsa_fødeklar Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Jeg var veldig sår sist, og da satte ulla seg fast Chicco sine innlegg derimot var helt supre!
Gjest Ut på tur Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jeg hadde egentlig planer om å kjøre ull. Men så leste jeg i en ammebok jeg fikk at for å unngå betennelse bør man bruke innlegg som kan vaskes på 60 grader. Det ull innlegget fra Nøstebarn som jeg har kjøpt kan bare håndvaskes....
Cat-79 Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Brukte bare Thermobaby sine ammeinnlegg sist gang, og var kjempefornøyd med de. Har kjøpt inn en pakke til denne runden også. Termin om 1 uke Er enig med deg at Natusan sine er helt forferdelige.
Noddy78, en av hver! Skrevet 13. august 2007 #8 Skrevet 13. august 2007 Hvis man har såre brystvorter finnes det ammeinnlegg med silke på ene siden og ull på andre siden hos nøstebarn, har ikke prøvd selv, ville bare informere. Kommer til å bruke ull selv når jeg først kommer i gang, så får jeg se hvordan det blir.
LilleMamsen Skrevet 13. august 2007 #9 Skrevet 13. august 2007 Hei Jeg ble anbefalt disse ammeinnleggene på helsestasjonen: de er i ull, og kan vaskes på 60 grader. Jordmor mente disse var et "must" siden de kan vaskes på 60 gr- noe som er viktig for å hindre bakterievekst- og at man burde kjøpe stor størrelse: det er ikke bare brystknoppen som skal dekkes, men hele puppen. Finnes med og uten lomme til papirinnlegg. http://www.ull-rik.no/asp/prodtype.asp?prodtype=4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå