lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvordan har du klart å ha så stor forskjell på vekta i svangerskapene? La på meg 26-27 sist (myyye vann da) og nå er jeg helt nygravert, og håper på å være litt lettere denne gangen... Tips??
strekkmerketrollet Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 vel, i forrige svangerskap så fantes jeg ikke kvalm. Det var jeg nå... så jeg fikk ikke i meg noe særlig med mat de første 15 ukene. Åsså har jeg ei lita tulle (hun var 10mnd da jeg ble gravid igjen) som jeg har løpt etter hele svangerskapet har også vert bevisst på hva jeg har putta i meg.. meeen NÅ begynner det å skli ut :-s
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Kjedelig med kvalme da... håper jeg slipper den! Satser på at lillingen på 9 mndr her gir meg god trim:) Og at viljestyrken holder seg i 9 mndr... tviler litt, men skal prøve:) Noen kilo er vel obligatoriske, men det er tungt når man begynner å nærme seg 90-100...hihi. Synd at man ikke kan gjøre noe med alt vannet! Lykke til videre!
strekkmerketrollet Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 jeg tror nok lillingen din kommer til å hjelpe deg med kiloene ja ja det blir tungt rundt 100! var 103 dagen før jeg fødte jenta vår :-s LYKKE TIL
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå