Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 har tatt en 1,5-liters flaske og laget sånn sprekk til å putte på penger øverst. Sambo skal lime igjen korken med superlim så jeg ikke kan åpne den, hehe... her i huset hjelper det ikke å sette penger på sparekonto for overfører dem bare tilbake på kontoen på slutten av måneden... =P så vi skal ligge på alle småpenger, alle penger fra panteflasker + ca 500 kroner måneden, og neste sommer skal vi ha nytt gulv i stuen og på soverommet. (skipsgulv) tømte lommene våre nå og puttet på. Æh, jeg kom med 34,50 og sambo kom med 900 kroner... hehe jeg bidro visst ikke så mye der nei... hihi! dette blir bra, lurer på om det blir litt frem til neste sommer!
to søte små Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Så bra! Gøy å spare til noe man virkelig ønsker seg! - og kjempemotiverende når man ser hvordan pengehaugen vokser! Lykke til!!
nr 6 på vei Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 He he 34,50 og 900 litt forskjell der......
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hehe ja sambo hadde visst litt mer penger i lommene sine enn hva jeg hadde... =P men han drasser rundt på 200-lapper og småpenger i alle ender, og tar ut penger heeeele tiden så da bare hoper det seg opp. det er jo veldig greit da, når jeg skal tvinge han til å tømme lommene hver dag... =P ja er kjekt å kunne spare opp litt hele tiden, og så merker man liksom ikke så mye til at småpengene forsvinner. ellers går de jo bare til godterier og annet tull uansett... da er det bedre å spare til nytt gulv! håper det kommer mye på den flasken altså. gleder meg til å se haugen vokse. og til å telle pengene om et år!!! kanskje det til og med er blitt flere flasker da =) hihi!
nennemor og vesla Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 900 i lomma??? Jøye Tror jeg hadde vært nærmere deg jeg, Sauen... Men er jo en lur ting å gjøre da
Mamsen&2Gull Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk for en super ide Sauen er høygravid.. Jeg prøver også å spare. Har puttet småpenger oppi en liten boks. men det blir jo til at jeg tar de ut igjen.. Men jeg skal jammen fikse en slik flaske med superlimkork;) Supert!!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Kjmepelurt å spare småpeng... Det gjorde vi til i fjord sommer når vi skulle til kreta, og bare min bøsse var det nesten 10.000 i når vi reiste =D Deilige ekstra feriepenger... Er mye lettere å spare i smått, for er jo ikke særlig å komme på rema og snope for 100kr i enere og femtiøringer;)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 hehe ja han har ikke lommebok han, bare kort og kontanter... =P syns det er ganske lurt jeg med flaske. for når man har superlimet korken på så må man faktisk skjære opp flasken for å få ut pengene, og det gjør man jo ikke... hadde egentlig planer om å kjøpe sparebøsse og gi nøkkelen til svigers med beskjed om at vi ikke skal få den før neste sommer, men vi glemte hele tiden å kjøpe så da lagde vi en nå når vi kom på det =) greit at den er gjennomsiktig også, så ser man hvor mye man har =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå