1881 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Har handlet regelmessig, men får ikke lenger tilbud på sms eller sammens med faktura, eller faktura får jeg ikke lenger siden jeg har betalt ned alt der. Er jeg ikke kunde der lenger? Bruker kortet og registrere kjøpene på når jeg handler noe der. Noen som vet om det er noen tilbud på Lindex nå??
*LykkeligMammaTilTo* Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 jeg har lindex kort.. lurer litt jeg og.. har ikke fått tilbud på kjempe lenge... kansje d er noe man bare får i starten? fikk jo masse gode tilbud da.. hummm.. vet ikke jeg nei..
bente69;) Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Jeg fikk tilbud tidlig i denne uka eller sist i forrige uke i posten. Tror det var 30 % på et dameplagg og et undertøysplagg..... er ikke helt sikker. Resten av spm dine har jeg ikke peil på.
Gothminister Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Ja,er tilbud der nå. 30% på ett dameplagg og ett undertøysplagg. Bruker du kortet ditt når du handler der da? Selvom det ikke er tilbud,og du handler der,så burde du bruke kortet og registrere deg. Selvom du har lindex kredittkort,så kan du betale kontant der også hvis du ønsker det. Jo mindre du bruker/registrerer kortet ditt der under handelen,jo færre tilbud får du.
Gothminister Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Ja,du bruker jo kortet når du handler der ser jeg nå.. Du kan evt ringe inn også og høre.. Har kortet gått ut på dato da?
1881 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Bruker kortet når jeg handler og får registrert kjøpene, har sendt dem en mail skrev at det var dårlig om jeg ikke fikk tilbud selv om jeg ifølge meg selv er en god kunde. Kjøpte sist uke bamse regnsett til tantebarna og bamse støvler og det ble jo en god slump med penger det.
Gothminister Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Hm...Har hørt om flere som ikke får alle tilbudene også,men nå vet ikke jeg hvor ''god kunde'' de er heller da... Regelen sier jo,''mer du handler,jo mere tilbud'' Ring inn og hør med de som driver med kortene.. Har hørt om de som har fått tilbud bare en dag eller to før tilbudene går ut også. Du kan også fortelle den personen som du skal betale til når du handler på Lindex att du ikke har fått de tilbudene i posten,og er den ansatte grei,så får du det tilbudet av henne der da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå