Lineberta :) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Ville bare si natta jeg Heia Brann Ps: Det blir den røde ihvertfall i følge min kjære hehe Klem
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 vil ikke herpe tråden deres men mona datt ut i ste....føltes som om hun datt fra stolen eller noe...bare det gikk bra ... snakket med henne på msn og plutselig datt hun ut...jaja så vet du det... heia brann og deilige kapteinen de har heia heia
Lineberta :) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Hehe Ja får håpe hun ikke brakk armen igjen nå da Kapteinen er fin han,men litt for ung hehe
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 for ung hvilket lag er det jeg heier på da...er ikke martin kapteinen...eller er du 40 år du da???
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 oki da er jeg med...martin er jo sexy som bare det...synd eller bra jeg ikke bor der haha
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Woooooops denne har jeg ikke sett:-o Må sove godt da snuppa mi:) Og jeg hadde ikke tvilt på hvilken J kom til å velge:-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå