LINDA*** Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Det er jeg! Og sånn er det bare. Jeg er snart 30, men jeg innrømmer at jeg er passe fjortis mange ganger.
SuperJessie <3 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja. Jeg sier "lissom", legger over til kebabnorsk når jeg er med ikke-vestlige, og har tendens til å si "og så han bare..", samt "også jeg bare". Tror egentlig jeg bare er østkantet.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 er nok det ja....kommer alltid til å være det tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå