Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gut på snart 4 1/2 mnd. sovner som regel fint om kvelden. sover et par timer, våkner og HYL skriker!! dette skjer flere ganger om kvelden/ natta? noen som har opplevd det samme? som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer her også, gutten min er 6 måneder. Av og til er det luft, men noen ganger tenker jeg at det rett og slett er mareritt eller noe.

Skrevet

Min gutt har hatt perioder der han vaakner med et hyl....jeg har tenkt at d enten er pga tenner paa gang eller dromming..Tror d er helt normalt..

Skrevet

Vi har hatt en del sånne perioder, men de varer bare max en uke. Vet ikke hvorfor.. Men tror nok det har vært tenner noen ganger, magen noen ganger..

Skrevet

ja, det er dette eg også tror det er. Han klør VELDIG i tennene, hvit i gummene, ser hvor tannene kommer opp.

Men er stor sjans for at det er mareritt også....for når han åpner øynene blir det som regel bra. men får jo ikkje sove skikkeli på natta stakkars liten.

Skrevet

Sånn er det her å... Våkner før 00.00 da opp til flere ganger.. etter det er det stille.. Rart....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...