Gå til innhold

blir gal......


shayan_jente_04.04.

Anbefalte innlegg

Ser ut som om Chanita for tenner her, hun er grinete og sutrete hele tiden, men så fort jeg tar på gommen hennes så blir hun rolig....., jeg kjenner 2 sånne klumper + at man kan se 2 "kjøttstykker", så tror det er tennenne som er på vei ut.

Håper bare det ikke tar så lang tid før de er ute, for blir omtrent utmatta av dette her, har bare lyst å sette meg ned å gråte, så ille er det :o( , men samtidig så er det jo ikke hennes skyld heller da....., det verste er at jeg ikke har opplevd dette med mine 2 andre barn.

Ikke meninga å klage altså, men det er bare så godt å få det ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smør på dentinox,det funker for de fleste.

Minien her gråt han på det værste når den andre tanna kom,og da dro jeg rett ned på apoteket og kjøpte dentinox.

Han ble så blid med en gang.

Survet ikke etter att jeg begynte med dentinox.

 

Gi henne en kald bitering som har ligget i kjøleskapet,slik att hun kan '' tygge'' litt på den.

 

God bedring til jenta di.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også smurt m dentinox. funket fint,

her kom den for så å gå tilbake igjen.. frusterende. hun er jo gal etter å bite på ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.... er ikke grit for de små stakkar! På baby shop har de en sånn stav med sånn bite greie i vær ende! Er en stopper i ver ende så de ikke får den får langt inn i munnen, og de er lette å holde for babyen! kjempe flotte nå de klør i munnen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLIR GAAAAAAAAAAAAAAAAL jeg også!!

Hatt en langhelg på hytta, hyggelig nok, men gud så mye skriking og sutring!! Så frustrert!!

I morgen er det rett på apoteket for å handle inn "smøring til gommene"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips:

Ta en litt stor klut, fukt halve og legg den i frysen. Når den er iskald og frossen kan babyen deres holde i den tørre enden. Har fungert på alle mine! Billig og veldig lindrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel, bruker faktisk dentinox, men skal jeg jo bare smøres på 5 ganger daglig....så den hjelper ikke stort, litt men ikke nok! he he....

åssen salve mener du man skal smøre på kluten VarGraviden*fikk nr3*?

 

Takk for gode tips da jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...