Gå til innhold

Hva med dette guttenavnet da?? :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er fint jeg da... Om jeg skulle få en gutt:o).. En gang, er ikke gravid btw..;-)

 

Thorvald.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finfint:) Godt staut navn!

 

(ps: jeg kjenner deg forresten twintipp...)

Skrevet

Vet om en hund som heter Torvald Arvid :o)

 

 

Skrevet

Næh.. Assosierer det med 80 år gammel hattemann jeg.

 

Sorry!

Skrevet

Ja, jeg liker det!

Det og Torleif:)

 

Men hadde nok ikke kalt mine for det. Men fine navn!

Skrevet

Hmmm - veldig langt fra min smak...........

Skrevet

Tenker på en eldre mann

Skrevet

Kjempefint, men vet om en artig liten kar som heter det da:-)

Skrevet

Åhh??? Hvem hvem er du da?? *hihi*

 

Skrevet

Det vil jeg ikke si her:) hehe...

Skrevet

Hehe, nei det skjønner jeg!:o) Den ukjente damen i forkledning, hihi....

Nydelig tulle du har forresten:o)

 

Hilsen den aldri så lite nysjerrige

 

 

Tralalallala

Skrevet

Takk:) Gutten din er vakker han også!! Han har så fantastisk nydelige øyne!

 

Jeg skriver til deg på facebook jeg:)

Skrevet

kjempe fint.. slike typer navn liker eg ogso

Sigvald

Ingvald

Skrevet

Takk:o)

 

Awwwwww, nå begynner det å demre her:o))

 

*løper og sjekker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...