Gå til innhold

Kan dere hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte med en quinnyvogn med bag og sportsdel! har nå prøvetrilla den med baggen og en 3 mnd gammel baby! synes vogna var så ustødig over kantsteiner osv:/ følte meg overhode ikke trygg med vogna! Så også en 2 åring sitte i sportsdelen på quinnyn, den virka da så liten!

Vil ikke lenger ha vogna mi:( stoler ikke på den! Får solgt den fior samme pris som jeg betalte! Men må jo ha en ny vogn!

Så problemet er : Jeg vil gjerne ha 3 hjuling da tar mindre plass og kommer lettere fram! men vet ikke hvilke 3 hjulinger som er stødige, og som hat stor bag og sportsdel som jeg vil ha!

Tenker at jeg helst vil ha en stødig 4-hjuling når babyen kommer! så jeg føler meg trygg på at vogna ikke velter! Men det er jo bare teit å kjøpe seg en kombivogn nå!! når jeg mest sannsynelig komemr til å kjøpe en 3 hjuling når han er ruindt 8 måneder! bare sportsdel altså!

Har dere noen forslag? Vil gjerne ha noe klart før jeg selger vogna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt:P desperat=)

Skrevet

Har liten erfaring med vogner siden jeg er førstegangsfødende. Tror jeg har bestemt meg for kombivogn med fire hjul selv, men ble veldig overrasket da jeg testet en trehjulig fra Teutonia. Den var så stødig! Trillet bare inne i butikken, men likevel :o) Ble positivt overrasket.

Understellet med tre hjul heter Spirit S3 og så kan du velge om du vil ha liggevogn, duovogn, kombivogn eller sittevogn. Vet ikke noe om størrelse på bag/sittedel her. Du kan jo sjekke ut hjemmesiden www.teutonia.com

Tror selv jeg går for en Emmaljunga kombivogn. De har stor bag og det er viktig fordi jeg får vinterbaby og må ha plass til pose. I tillegg tenker jeg at firehjulig er bedre å trille på vinterføre..? Men er ikke helt sikker, har jo ingen erfaring og synes det er vanskelig å velge!

Skrevet

Takk for svar! Der sliter vi med det samme du! har ikke peiling jeg heller!!:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...