Gå til innhold

November: Uff, han tuller sånn om kveldene..... Flere små som også gjør det?


Heira☆

Anbefalte innlegg

Han har holdt på nå i rundt 1 1/2-2 mnd. Etter han har lagt seg for kvelden (19-20) så våkner han igjen etter tre kvarter en time. Til og begynne med så tok jeg han opp igjen, for noe annet nyttet ikke. Etter en halv til en time, så la jeg han igjen, og da sov han til morgenen.

I den siste tiden, så har jeg lagt meg i senga mi med han oppå meg, og da har han sovnet i løpet av få min.

 

For en uke siden så sov han hele natten uten å våkne, og jeg trodde at "perioden" endelig var over. Men den gang ei. Her om dagen startet det igjen....

 

Uff, skal det ikke gi seg snart....? Det går utover voksentiden på kvelden, og den er jo litt hellig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har fått 4 tenner i løpet av sommeren, så det kan vel ha sin innvirkning kanskje. Men det kan da ikke holde på sånn i "evigheter"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi er også ofte sånn om kveldene. Virker som om det har sammenheng med tenner her.Det går i perioder. Hun våkner da 1-2 timer etter hun har lagt seg, og griner.

Som regel funker det å ta henne opp, å trøste litt inne på rommet, men det hender hun hyler såpass at jeg må ta henne med i stua.

 

Hun har vært sånn i perioder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...