iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg har et lite spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare meg på : Er det noen her som har slanket seg på en "usunn" måte..og gått ned flere kilo på f.eks 2 uker ? Har dere greid å holde på vekta ved å spise sunt og ofte da (etter den intensive slankinga)..eller har vekta gått fort tilbake...kiloene har kommet raskt tilbake ? Jeg har bare etpar kg som skal bort...og jeg er av den utålmodige typen..kanskje noe alle sammen er innerst inne =) Kom med tips og råd til meg da...jeg sliter også veldig med å finne motivasjonen =(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå