Gå til innhold

Se hit dere slankere !!! (samme som på slankedebatt.)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et lite spørsmål som jeg lurer på om noen kan svare meg på :

 

Er det noen her som har slanket seg på en "usunn" måte..og gått ned flere kilo på f.eks 2 uker ?

Har dere greid å holde på vekta ved å spise sunt og ofte da (etter den intensive slankinga)..eller har vekta gått fort tilbake...kiloene har kommet raskt tilbake ?

 

Jeg har bare etpar kg som skal bort...og jeg er av den utålmodige typen..kanskje noe alle sammen er innerst inne =)

 

Kom med tips og råd til meg da...jeg sliter også veldig med å finne motivasjonen =(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...