Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søndag 5.august kl 00.38 kom min lille prinsesse til verden!

Ble satt igang med drypp 19.30 lørdag kveld, etter at vannet gikk natt til fredag, men riene lot vente på seg. Etter at dryppet var satt gikk tingene ganske kjapt. Riene var heftige og nesten uten pause, men hadde bare 2 cm åpning kl 22.30, så jeg kunne ikke få epedural. Men fikk en sprøyte morfin i låret for å slappe av bedre mellom riene. Kroppen bare ristet, hadde liksom ingen kontroll på den. Kl 2300 kom ny jordmor akkurat idet jeg kjente at riene begynte å forandre seg. Kroppen ville begynne å trykke. Jordmor sjekket åpning og nå hadde det gått fra 2 til 8cm på en 1/2 time! Jeg maste fortsatt omepedural, og en lege kom ganske kjapt. Men da var det full åpning og på tide å trykke! Ingen epedural.. Trykk-riene var ikke så vonde som åpnings-riene. Vesla var ute i løpet av en halv time! Det var helt uvirkelig og fantastisk! En stolt far stod ved siden av og gråt da hun ble lagt på brystet mitt!

Nå har vi vært hjemme noen dager, og har det veldig fint! Vesla er kjempe snill og rolig, og jeg elsker å være mamman hennes!

Til alle dere som fortsatt venter; gled dere og lykke til!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer=) jeg fikk helt sommer fugler i magen av og lese dette=) lykke til videre=)=)

Skrevet

Så gøy!

Grattis! Dette er bare helt herlig.

Hilsen ei som har nesten ni uker igjen.'

Lykke til, håper jeg er like heldig.

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsessa!

Kos dere masse!!!

Gleder meg til det er min tur.

Har termin 15august,håper bare jeg ikke går over tiden....

Gjest Ut på tur
Skrevet

5 August er en flott dag å ha bursdag. Snakker av erfaring.

Til og med nesten alltid fint vær den dagen. Tror aldri jeg har feira dagen inne ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...