to søte små Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hvis jeg snakker med dtyrer og han evt må snakke til henne eller si henne opp, da må han vel også gi henne grunnen, må han ikke??? For kanskje har hun bare sagt dette til oss amme jentene og da kan hun finne ut at det er meg, siden jeg har dattera mi i barnehagen..... Ingen av de andre har barn der....... Vil for all del ikke havne på kant med henne!!! Grøss..... - men smatidig er taushetsplikten viktigere!!
mto2 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Dersom du seier i frå kan det gje styrar ein dytt til å ta ein prat med ho. Kanskje styrar har misstanke om at ho sladrar, og ei melding frå deg er det som må til for å bekrefte misstanken. Det er vel heller tvilsomt om dette er einaste gongen ho har brutt teieplikta.... Sei i frå til styrar, men gjer det klart at du ikkje vil at ho skal vite det er du som har sladra. Ho kan ikkje seiast opp pga ein eingongsforseelse, men dersom dette er gjenntakande kan ho bli sagt opp etter advarslar.
to søte små Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 ok, så hun får bare en advarsel, tror du? Men hun har jo brutt loven da......trodde hun kunne miste jobben av det...
SusyQ Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Hun blir ikke sagt opp bare på grunn av det du forteller denne ene gangen, neo. Men det er nok til å gi henne en advarsel. Du må ha motatt så og så mange advarser (tror det er 3) med så og så lang tid i mellom før det er lov å si opp en ansatt i Norge i dag. Så hun trenger ikke få greie på denne gangen at det er du som har rapportert om lovbruddet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå