Gjest MMJ Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hver kveld den siste uka har hun hatt så vondt... tror det er mageknip. Ikke vil hun ha puppen, suger som ei gal på sutten helt til hun spytter den ut og hyler Hun spreller febrilsk med armer og ben... Uff... nå har jeg gitt henne sukkervann for første gang... kom just på å ha hørt det kunne hjelpe....
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Bruker å hjelpe kjappt:)2 SS I 1 DL vann.Gi en t skje eller 2..Mert om det ikke hjelper.
Gjest MMJ Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Hehe Hun var egentlig rolig da jeg skrev innlegget... bare noen sekunder etter jeg gav det... men ventet at det skulle ta seg opp igjen, men det gjorde det ikke Nå ligger hun der helt fredfull Men, kan jeg gi dette hver kveld? Kanskje litt dumt med alt det sukkeret... men så sliter hun liksom i flere timer hver kveld da... så vet ikke hva som er best... at hun lider seg igjennom det eller at jeg gir henne 1 t-skje med sukkervann? Jeg ammer... har prøvd å kutte forskjellige ting, men... vet ikke, kan jo ikke slutte spise heller liksom...
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 mie fikk det magne ganger om dageni en ganske lang periode... også tok jeg i litt og litt mindre sukker etterhvert... når jeg merket at hun ikke hadde så vondt lenger liksom. også plutselig trengte hun det ikke. men det var helt rart , for i det hun fikk det på tungen så var hun stille:) hvertfall en stund. men det reddet meg virkelig altså, ellers hadde jeg blitt heeeeeelt utslitt. hun gråt fra 14-04 hvert dag, men med sukkervann så hva hunhvertfall stille en liten stud om gangen.
Pysa Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 vi fikk en øvelse fra kiropraktor som hjalp mot luftsmerter - helt ufarlig hold to fingre mot magen midt i mellom høyre lyske og navelen, ganske hardt (men ikke så hardt at det er vondt) uten bleie med den andre hånda løfter du opp beina, så rumpa kommer litt opp sving beina i en stor sirkel med klokka 12-15 ganger - sakte dette kan du godt gjøre tre-fire ganger om dagen (feks ved bleieskift det kan resultere i stooor promp og stort smil, men selv uten promp vil lufta i tarmene hjelpes videre anbefaler kiropraktor så fort som mulig, brukte det på begge mine
Gjest MMJ Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Okei, skal ringe en kiropraktor i morgen... tør ikke ta øvelsene uten å ha "sett det" først liksom... Stakkars, hun strever igjen nå... det var ikke så lenge det sukkervannet virket
Pysa Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 du kan ikke gjøre det feil - ingenting er farlig (spurte legen) du kan også presse lårene forsiktig opp mot magen, da får du ut den lufta som er nærmest rumpa.
Skravlemamman Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Ta kontakt med kiropraktor ja, ......han lærte meg en massasje øvelse som jeg brukte når jeg ammet...............det HJALP :-)....Lykke til, håper ellers alt er bra med deg og dine:-) Stor klem---------)
Gjest MMJ Skrevet 12. august 2007 #9 Skrevet 12. august 2007 Dro benene opp på henne og "rullet" henne ned igjen... Helsesøsteren min viste meg det sist. Men det kom ikke noe luft ut. Alt er bra med oss Skravlemamman Det eneste er disse timene på kveldene, de er tunge Godt vi er to som kan bære rundt på henne som regel her hjemme... + det er jo selvfølgelig midt i leggetiden til eldste-tulla her, men hun tar det greitt heldigvis. Får ringe imorgen Tusen takk for alle svarene her!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå