Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Noen som har fått positivt resultat med en slik graviditets-strimmel?Er de like sikre som vanlige tester?
snartgift.no Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Jeg fikk det, samme helg som mensen ikke kom.. Men den var ganske svak... (Men det er jo ofte de andre også) Syns det ble dyrt å kjøpe de på apoteket så jeg bestilte like gjerne et stort lager fra et dansk firma:) Er det den typen du har også?
Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Ja, jeg kjøpte en del fra et dansk nettsted. Husker ikke hva det het. Føler meg skikkelig gravid, kvalm og tisser mye men får bare negativt..
*Jente06*gutt08* Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Er det lavpris-Teste.dk? De har jeg bestillt i går, 100kr for 10 stk:)
Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2007 Billige-teste tror jeg det het:_) I hvertfall mye billigere en på et apotek:-)
ippemo får augustbaby Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Jo, men veldig svakt, så skal dobbelsjekke meg en en "skikkelig" test. Har hørt så mye rart om strimlene, vet jo ikke helt hva som er sant.
Rosamelon~ViLHaEnTiL~ Skrevet 12. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2007 Hva har du hørt da babymania?
ippemo får augustbaby Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Lest litt rundt på nettet og noen sier de kun slår ut når man er VELDIG gravid, andre sier at når man bruker veldig konsentrert urin, så tåler den det ikke og slår ikke ut. Noen sa til meg at på billigtestene så er det liksom "kontrollpulver" hist og her, så det var vanlig med falske positive. Jeg har testet meg myyyye den uka og fått en 5-6 positive billigtester, men alle er kjempesvake, derfor vil jeg dobbelsjekke meg med en CB eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå