Gå til innhold

Hei dere høygravide :-) Sauen og Duracell og dere andre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt å "vanke" her... og bli vel i omtrent et halvår til. Så har jo fulgt litt med på dere da, vet jo hvor UTROLIG lange dagene blir når man nærmer seg termin, for ikke å snakke om dagene på overtid.Er kjempespent på deres vegne, håper dere slipper å vente så mye lenger. Men det sier jo seg selv at dere ikke må ;-0 Forrige min gikk jeg 17 (!) dager over med, det føltes som 17 år eller noe sånt.

Men jeg vil bare si lykke til, og håper at dere får fine fødselsopplevelser :-) Så kan jeg sitte her og gru-glede meg til det blir min tur.

Er litt inne på DIB og, men synes det er så mye kosligere her :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen hjertlig takk for det:)

Jeg har vært kjempe engasjert i flere av damene her i hele deres svangerskap... merkelig hvor spennende man synes det er selv om vi ikke kjenner hverandre også.

Nå er det så rart å se hvor mange som følger med meg i sluttspurten min her...jeg blir nesten litt rørt av hvor snille å søte dere er som bryr dere.

Skrevet

heihei =) ja du har en stund igjen du ja =) syns det er så koselig at folk følger med på oss jeg, og husker på oss =) ja dagene begynner å bli laaaange men det er ikke så veldig lenge igjen nå, bare 31 dager =) så det mååå jeg tåle!

Skrevet

Er glad det ikke er så lenge igjen nå ja...men sitter med en følelse av at dette bare er en drøm.....skal vi virkelig ha en liten tass her hjemme om noen uker som skal styre resten av livet vårt?? Helt surrealistisk og utrolig spennende på samme tid!! Masse lykke til til deg også :)

Skrevet

Hei..Her er det 32 dager igjen.Har hverken blitt lei eller for utålmodig ennå.Det hadde nok blitt for lenge å gå å urke seg..Men, merker det nok nærmere termin.Har jo en føelse at jeg går over, mange førstegangs som gjør det:(Så da kan det nok bli tungt.17 dager over var mye.Sikkert bra lei da ja!!Får håpe du ikke går så lenge denne gang da!Lykke til du også:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hærligheten...nå har jo jeg også blitt høygravid plutselig! Kan absolutt ikke si at dagene er lange...går jo dritfort det her. Stod med positiv test i hånda for hele 7 mnd siden jo, men plutselig er det august, og maks 7 uker igjen...selv har jeg troen på kun 1 mnd igjen!o.O

Skrevet

Koselig at du følger med,da:) jeg har 8 dager til termin og begynner å synes det er er litt tungt,,ja. Samtidig er det veldig koselig, prøver å nyte denne siste tiden og ikke tenke på alle småplagene som følger med nå på slutten. Lykke til til deg, du har den flotte midtperioden foran deg.

Skrevet

Ja her er det koselig vet du c",)

Jiiiizez, håper jeg slipper å gå over tiden! Er sikkert dum som et brød, men jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg skal gå over tiden. Tar det liksom som en selfølge at nurket kommer innen den 17. sept... Ufattelig teit når jeg tenker meg om, for da blir jo tiden etter termin ekstremt lang!!!

Men men, ut kommer den uansett til slutt :-)

Lykke til videre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...