Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Noen av dere som sliter med reyggen etter fødselen? Det er jo ingenlogik i at jeg skal ha vondt der da. Men har altså hatt vondt der helt siden tuppa ble født. Det er sjitvondt å bøye seg ned og løfte opp ting. Har aldri hatt noe problem med ryggen før. Kan jo være at det bare er tilfeldig at jeg fikk vondt rett etter fødselen da. Mene, noen av dere som sliter med ryggen??
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Lå du på ryggen da du fødte? Har du fått masse melk i puppene?
liza madeleine Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 jeg hadde veldig vondt i ryggen etter min fødsel... det er 8 uker siden nå å har fremdeles en del vondt
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Ja, lå på ryggen med knærne under haka.. og ja, har mye melk.
selma07 og engel Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 jeg har fortsatt vondt i korsryggen og dattera mi er 6 og en halv mnd.. Fysioterapauten min sier at jeg må trene opp musklene i nedre del av ryggen og magen igjen.. Mulig du må det også!!??
Gjest Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Hmmm... så da kan det ha noe med fødselen å gjøre altså?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Da kan det være årsakene! Mye press på ryggen under fødselen, og så større pupper enn det ryggen er vant til...selv lå jeg på sida under fødsel, så slapp press, men puppene vokste mye, og det gikk utover ryggen!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå