Gå til innhold

Men dere er i hvertfall glad i meg!!!!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble litt sint med en gang, for de har jo missforstått meg så til de grader, men nå ser det ut til at det roer seg... Syntes den overskriften liksom sa alt om hva intensjonen til hi var. Ja, ja... i morgen er det en ny dag og da er alt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt jeg...

Glemt og glemt, folk her inne har hukommelse som elefanter og i tillegg er det søkefelt som kan brukes til så mangt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

August er heilt topp...

 

Enkelte må jo virkelig ha brukt mye tid og krefter på og lære seg og bli så til de grader opphengt i og lage bråk...

 

Tenk om det hadde vært en plass ein kunne skrive det ein ville uten at andre kom for å snike ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi såpass. Ja har hørt at det har blitt ganske ekstremt på 0-1. Har nesten aldri vært der inne selv da men.

 

Vi får kose oss på augustklubben og håpe at ikke alle innleggene vår blir debattert!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milde måne..... ser på Småtroll at den tråden fortsetter. Er det mulig å misforstå til de grader? Frekt - og du henger jo absolutt ikke ut noen! Er glad for alle innleggene du har Prinsessemari, artig å følge med på andre augustbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi orker ikke ha noen krangel her, så om du bare er her for å lage bråk så kan du godt finne deg en annnen plass. Men om du kommer med saklige innlegg med respekt for dine andre virtuelle medborgere er du velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er helt ufortjent prinsessemari!! Trodde ikke noen ville synke så lavt som å kopiere fra klubbsidene Men på den andre siden bør jeg slutte å bli overrasket over hvor syke folk kan være her inne!

 

Men vi er glad i deg vi! Og nå har Magnus også fått seg sånt hus :-) Foreløbig uten batterier for de er til lading!

 

Og Tone & Mari, veldig synd at du også kom i skuddlinjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er genialt og augustklubben er genial..

Så får andre krangle så mye de bare vil..

Men det er grovt når ein blir hengt ut slik som prinsessemari ble..

Eg har sendt mail eg og bedt dei sjå på saken...Men no har vel eg sendt så mange at dei tar meg ikkje på alvor lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tone!!! Du er god du!! *klem* Og datteren din har sååååå kult navn altså!! hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte deg Herregud for en tråd Nå skjønner jeg mer av hva du siktet til.

 

Er det mulig eller?? Jeg lo faktisk så jeg grein da de skrev "at hun har så fint hus så fin for henne " eller no sånt ha ha greit å slenge med leppa når man ikke aner hva man snakker om

 

BLÆ jeg orker ikke å irritere meg altså

 

Ikke gjør det du heller, stikk heller innom på kake nei jeg vet du jobbe men måtte bare::::

 

Stor kos fra meg og Godgutten min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, orket ikke lese hele. Det er så mye drama på småtroll at jeg gidder bare gå inn der en gang i blant. I dette tilfellet virker det som om alle misforstår alle (hvis dere skjønner hva jeg mener). Har erfaring med at ironi er veldig vanskelig på sånne forum. Ikke alle skjønner ironien.

Uansett dustete å ta et innlegg ut av sammenhengen, det er det jo bare nødt til å blir misforståelser av.

 

Vil bare si at jeg har møtt både Tillab og Kozy "in person" flere ganger og begge er helt normale og hyggelige jenter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er synd at noen anonyme skal ødelegge for så mange som er seriøse. Håper de positive svarene veier mer enn de negative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest deler av den tråden konkluderer jeg med at enkelte kunne trengt seg en hobby, eller et prosjekt. Noe å gjøre? Så går man ikke rundt å hisser seg opp over bagateller og misforståelser, eller leter etter noe å kritisere. Røde Kors kanskje?? :) Får håpe det blåser over.. Ingenting galt med det innlegget.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...