Gå til innhold

Enda et grøt spm.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om jeg forsiktig skulle introdusere mini til grøt i midten av neste mnd da blir hun 3 1/2 mnd. Fullammer nå og hun spiser som en hest anne hver time vil hun ha mat. Da vi var på 6 ukers kontroll kommenterte hs at hun ikke hadde lagt på seg mye i forhold til høyden sin

Fødsel: 51 cm lang 3750 gr.

Gikk ned til 3560 da de veide henne 2 dager gammel

Så ved 6 ukers kontrollen var hun 59,9 lang og veide 4770 gr.

Er det for tidlig å begynne så vidt med grøt, mtp å få henne til å legge på seg litt mere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva som er etisk riktig vet jeg ikke.... Men jeg har fullammet og begynt så vidt med grøt til lillesnuppa mi som blir 4 mnd om noen dager, så får andre si hva dem vil om det... Og jenta mi er ikke lita, hu er ganske stor og trenger myyye mat..

Skrevet

Har en gutt som er seks år gammel og han trengte masse mat da han var baby og da fikk vi beskjed av hs å begynne med velling (en klype grøt i melkeflasken) faktisk da han allerede var bare tre uker gammel for han fikk rett og slett ikke nok.

Og eldstemann trenger fremdeles masse mat hehe spiser 4-6 skiver til lunch :) Må bare legge til at han ikke er tjukk bare veldig aktiv.

Men visste liksom ikke etter de har funnet så masse nytt å forskjellig fra den gang om det ville ha noen betydning om jeg startet tilvenningen da hun var 3 1/2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...