Gå til innhold

Noen som planlegger fremover?:) Fler barn?+

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor stort mellomrom vil dere ha? hva er liksom perfekt?

Har to tette og kunne tenkt meg en 3. mann:)

Men blir ikke enig med meg selv når liksom!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre enn meg som tenker på det?

Skrevet

Blir et par år til hvertfall..

Må prøve å få ferdig 2.etg før vi prøver på en ny..

Skrevet

Jeg har tre,jeg.....skulle gjerne hatt flere, men kroppen min vil likke gjennom flere svangerskap.

Jeg har 3 år mellom de to eldste - det synes jeg var perfekt - Selma kom som en herlig liten attpåklatt 8 år etter - anbefales det og:):):):)

Skrevet

Vel, vi prøver og ikke prøver nå. Prøvde sånn halvveis i forrige mnd. Men denne mnd. har begge vært litt nervøse for å få 1 til, så da har det blitt brukt prevensjon. Men vi er enig om at hvis vi skal ha flere så må det bli ganske så snart. Tror vi må ta oss en prat....hehe.Holdt på sånn når vi begynte å snakke om å få barn forrige gang også.

Men skjer det nå, så blir det ca. 2 år mellom de : )

Skrevet

Høres koselig ut med en attpåklatt:)

Vi har 13 mndr mellom de to jentene vår. Hmmm så var det når neste skal komme til verden da:)

Skrevet

Jeg er ferdig. Men i underkant av to år synes jeg er en perfekt alderforskjell.

Skrevet

Vi har ei snuppe som fyller 2 i september. Har prøvd på nr. 2 siden august i fjor. Skulle liksom ha ca 2 år mellom dem, men enda ingen spire.... så dette kan ta tid gitt :)

Skrevet

Vi er og i tenkeboksen. Har ei på 3,5 år og en på 16 mndr. Har egentlig prøvd tre ganger, men ikke klaffet ennå. Men nå vet vi plutselig ikke om vi har lyst eller hva vi skal gjøre. Ene dagen har jeg veldig lyst, neste dag kunne jeg ikke tenkt meg flere. Syns det er en vanskelig beslutning å ta. bli ikke klok på meg selv.

Skrevet

Blir 2.5 år mellom her

Skal ikke ha flere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...