Yo&La+spire Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 rosa, blå og natur? Mener strømpebukser og bodyer o.l. Gjerne rødt! Eller grønt, eller gult eller....knallfarger! Og hvordan er "helull" vs. de som er kledd med bomull på innsiden? Eg har liksom følelsen av at helull er best, siden bomull blir kaldt når det blir vått. (snuppa gulper endel, og når det er kaldt blir hun derfor ofte kald oppe ved halsen)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Sparkjøp har mange farger i Tom og Trine serien:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Janus har da mye rødt iallefall.
Yo&La+spire Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Takk:) Vi har kjøpt janus på obs, men der hadde de ikke rødt iallefall...kansje andre butikker? Skal sjekke ut sparkjøp også!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Mine har brukt ein del ull m/ bomull pga eksem, men foretrekker heilt klart vanlig ull. Blir ikkje kalde eller noko slikt, men føles litt varmere rett og slett. Regulerer tempen dårligere enn kun ull føler eg. Eg kjøper bare kvite ullklær, og farger dei heller selv. Synest ikkje fargene til tom & trine er så fine. Bestiller farge fra http://www.omegadyes.co.uk/mailorder/index.html Kjempeenkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå