Gå til innhold

Erfaringer med Be Safe Izi Sleep???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha nytt babysete, noen som har brukt dette? Er det base på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det, er fornøyd, men eneste er at det er litt tungt....

Har ikke base, men kommer isofix om en mnd...

Skrevet

Ok, takk skal du ha:)

Skrevet

Så lenge de er små,og det bare står i bilen er det helt ok. Men det er tungt, smalt, dårlig plass. Gutten min blir ett år i oktober,vi må ha nytt sete før den tid,for det blir alt for trangt når han får på seg høstklær.

Jeg anbefaler det ikke.

Skrevet

vi har det. er veldig fornøyd med setet. ett minus er at det er veldig tungt og bære. lillemann er snart 6 mnd,og han har enda kjempegod plass i det. så jeg anbefaler det.

Skrevet

Hmm, vi har 2 biler så vi kommer til å ta det ut og inn til stadighet.. Når der det de bytter sete fra nyfødt til hakket større? Mener at forrige gang byttet vi når hun var ca 7 mnd (men hun var ganske stor baby..)

Takker for svar, får gå innom en forhandler og høre hva de anbefaler, har 2 mnd igjen enda:)

Skrevet

Sånn passe fornøyd. Veldig tungt sete. Tror vi må bytte når det blir litt kaldere i været, for lillegutt kommer ikke til å få plass med masse tøy. Han er 4. mnd nå. Den kan legges helt ned og den funksjonen har vi brukt mye. I tillegg kan den vugges med. Den kom sånn midt på treet i sikkerhetstester. Fikk vel noen minuser fordi den var litt ustabil til sidene. Det var Maxi cosi som kom best ut i testen. Den satt som støpt.

Skrevet

da ville jeg heller gått for ett maxicosi sete eller akta graco.. med base.. så heller hatt 1 base i hver bil.. man bytter vel sete alt fra 6 mnd og oppover.. alt avhengig av hvor stort barnet er.

Skrevet

du vet du ikke bør ha så mye klær på babyen i setet, men heller ha en dyne, eller et teppe over han? Dette fordi da sitter ikke han ordentlig fastspent i setet pga tykke lag med klær:) lærte det på et kurs om bilsikkerhet nettopp gjennom jobben

Skrevet

Vi har det og er fornøyd..

Det er lett å montere og lett å bruke.

Ja, det er litt trangt men det er da meningen.. God sidestøtte.

Uansett bør ikke barn ha mye klær på i bilsetet, ta heller på et teppe over.

Skrevet

vi har det også... og er kjempe fornøyde med det! hun er ni mnd og vi kan bruke det enda, men hun er litt liten for alderen da.

må bytte snart, men det er fordi hun trenger et sete hunkan sitte mer oppreist i.... ikke så glad i ligge litt bakover.

men jeg syne sikek det gjør noe om det er litt tung- så lenge du ikke skal gå lang tur med setet, så er dte jo ikke tyngre enn at du klarer å bære det over i bil nr 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...