Gå til innhold

Intense kynnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 29 når,og har de siste par ukene hatt en del kynnere. Men de har ikke vært så ille som den siste uka når jeg har vært tilbake på jobb etter endt ferie. Jobber fullt i helsevesenet, et arbeid som gjør at jeg er mye i aktivitet hele vakta. Poenget er at mens jeg jobber, kjenner jeg ikke så mye til det, men når jeg setter med ned, og er ferdig for dagen, er jeg "plaget" av intense kynnere med jevne mellomrom resten av ettermiddagen/kvelden. Noen som har vært borti det samme, eventuelt pratet med lege/JM om dette? Er litt bekymret for om jeg jobber for mye, eller om dette kanskje er helt vanlig for enkelte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet man kan bli plaget med kynnere, etter man har arbeidet o.l.. kanskje på tide å bli sykemeldt da:-)

Skrevet

har hatt det sånn siden uke 24 jobber i heimesjukepleien er sjukemldt 50%. skal vurdere med legen nå til uka om eg skal opp til 100% trur det blir det for eg har kynnere berre eg skal henge opp klær på tørkesnora..

Skrevet

Hei du:)

jobber i helsevesenet jeg og, er sykepleier i uke 33 nå. Har også vært plaget av mye onde kynnere , helst siden uke 21 omtrent. Sist da jeg sa det til jordmor fikk jeg beskjed om å komme meg til lege snarest og få henvisning til gynekolog. Både lege og jordmor sa at det kan bli farlig med mye kraftige kynnere fordi det kan forårsake at livmorhalsen blir kortere og begynner åpne seg for tidlig, og det er hvert fall ikke ønsket. Så jeg ble sendt til gynekolog for å ta ultralyd om måle livmorhalsen da. De sa at det er spesielt viktig å sjekke når man har et travelt jobb med mye gåing, fordi akkurat som du sier, man legger ikke så mye merke til de i det man er aktiv, men når de kommer regelmessig i hvile vet man ikke om det er bare kraftige men ufarlige kynnere, eller tidlige rier.

Så jeg ville sterkt anbefalt å komme seg til lege og få dette sjekket, bare for sikkerhetsskyld. Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...