Gjest Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Skal overrekke blomsten og gaven til de...Skal treffe henne på kirkegården der lille Mikael ligger. Huff.. Vet ikke hva jeg skal si til henne jeg ...:/ Meeeeen.. skal få tak i gavekortet i mårra da, så blomstene ett par timer før jeg treffer henne! Minn meg på å ta bilde av det.. Ellers glemmer jeg det..*teflonhjerne*
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Har du levert til hønemor au?? Har vert uten nett eit par dagar så eg er ikkje oppdatert i det heile tatt!! Hvilket gavekort får ho??
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Nei.. Er vel ikke bare jeg innpå her som kan gjøre noe sånt...? Hun bor maaange mil unna meg og forresten...Så det blir tungvindt! Noen andre kan jo gjøre det...? Hele familien får gavekort på badeland
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Trudde at opplegget gjalt dei begge eg serru.....var bare det....... Koselig er det uansett!!! Er med på detta eg så eg er bare nysgjerrig, veit ikkje kor du bur henn eg........
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 må bare få si,syns det er fantastisk det dere gjør... skulle gjerne blitt med...men det er vel kanskje for sent nå?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Så bra! Har du ny oversikt over hvem som har betalt? Er jeg kommet på lista?
Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Jepp... Gidder ikke gå inn igjen å skrive opp alle, men du er med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå