så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 han har blitt så stor *snufs* Er jo bare ei lita stund siden han var helt ny i verden, og nå skal han ut og gjøre rampestreker uten mammaen sin :,)
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Uff, ja, vår lille skal også snart starte...vet hvordan det føles.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 Huff, ja. Mini her begynner tilvenning i morgen. Har gledet meg kjempe mye til å begynne å jobbe og for at han skal begynne i barnehagen, men nå sitter jeg her med klump i magen.Har ikke pakket noen sekk enda, da. Tar bare med stellebagen i morgen, tror jeg. Skal bare være der i 3 timer i morgen.
så var vi 4 Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 vi har og første dag tilvenning i morgen, og jeg kjenner det er litt sørgmodig at han skal starte. Har pakka ned alt av klær han skal ha der for jeg gidder ikke å bære alt til bhg og i morgen har jeg bil
♡ A & E ♡ Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 føler med deg! gutten vår ( 13 mnd) har gått en og en halv uke og må innrømme at det har vært noen tøffer dager spesilet for meg! men det går seg til, deres første steg til å bli litt mer serlvstendige er jo viktig så får heller vi mødre tute litt når de ikke ser oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå