Gå til innhold

Heihei alle sammen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hopper jeg inn her til dere. Har blitt alene med min lille jente på 15 mnd. Faren hennes var utro bak min rygg i lengere tid. så da tok jeg kofferten og dro.

Men så lurer jeg på en ting her. han har da alt blitt sammen med henne han rotet med i 4 uker føre jeg oppdaget det. jeg flyttet 2 august liksom. og nå i helga har jente mi vært hos han. så sa jeg til han at han ikke bør ta hu nye med hjem så lenge sofie er der. men hva har han gjort i helga? jo, di har møtt hverandre. greit ei på 15 mnd skjønner jo ikke veldig mye men jeg trur hu skjønner mere enn vi trur. for jeg mener hu skal bli vant til den nye situasjonen føre hun skal bli kjent med nye mennesker liksom. hva mener dere? hvet jeg har lite og si på det. men tenker jeg helt feil?

ble kansje litt mye frem og tilbake her men håper dere forstår hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis den nye situasjonen innebærer dama så vil jeg tro det går greit, men det kommer veldig an på jenta di da. noen trenger laaaang tid på å takle små endringer og andre tar det på sparket.

Velkommen hit forresten :)

Skrevet

Velkommen til oss.

Trist opplevelse du har vært gjennom, men håper du har det bra!

Jeg ville nok tenkt akkurat det samme som deg. Men som min lille supergutt sier, så kommer det nok veldig an på barnet deres.

Skrevet

Ja, fikk hun hjem i dag. jente bare skriker og skal kse med mamma! jeg bor fortiden hos min pappa da jeg overtar leiligheten 1 september. og hun har aldri vært slik. tok to timer føre hun klart og sove. bare skrek og skrek. og pappa'n fikk ikke ta på hu når jeg kom. men men...

Skrevet

Det kan tenkes hun ikke er klar for helgeovernatting da, eller at overgangen har vært for brå. Jeg ville prøvd ut med kortere samvær i starten og bygge det opp over tid. Det er det vi skal gjøre nå når vi ordner ny samværsavtale til vår lille smask :)

Skrevet

ja, er nok noe sånnt vi må. han har ikke spurt etter jenta si eller om og få låne hu noen timer en eneste gang på to uker. så var nok litt av en overgang også..... men har bedt han bry seg i ukene. men han er nyforelsket og har vel mere enn nok med det trur jeg. men jeg har skt at han skal ta kontakt og spørre. det nnsvaret kn han ta. jeg sier han kan sende meg en mld og høre om han kan låne hu ett par timer. greit litt vanselig han har jo ikke alppen. men han kan jo komme hit og ta hu med en tur i vogna og gå tur eller på en lekeplass eller no.

Skrevet

Høres ut som om samværshelgen var en sjokkartet opplevelse for jenta deres! Høres ut som om det kan være lurt med litt hyppigere samvær, at han kommer og har henne noen timer et par dager i uken og kanskje bare en overnatting annenhver helg en stund?

I heftet om samvær og foreldreansvar som fås hos nav står det hva som er anbefalt for den enkelte alder.

Kan jo også henvende deg til familievernkontor for å få anbefaling. Helsestasjonen bør vel også kunne si noen om dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...