2 trollunger :) Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 er det noen som har vært i danmark i det siste og kan fortelle meg om det er dyrere for slike ting i danmark eller om det vil lønne seg å bare handle slike ting der nede?
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Bleier er dyrt, middagsglass er kanskje 1 krone billigere. Grøt vet jeg ikke.
2 trollunger :) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Kjempeflott da bare passer jeg på å pakke nok bleier
2 trollunger :) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. august 2007 Takk forresten glemte å få det med.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 NAN er billig. 60 kr per pakke. Bleier: DYRT. 150 kr for 55 stk tror jeg. Grøt: Noe det samme som norge. Anbefaler den danske risgrøten! Den er dritgod! Synes jeg og! =D hehe (den fra 4 mnd) Glassmat: Noe det samme Men de har ikke noe bra utvalg i barnemat der nede...
2 trollunger :) Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Har du nettopp vært i danmark hehe siden du kan ca. prisene. Tusen takk for hjelpen setter kjempestor pris på det
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Var i Danmark for en uke siden.. Bleier slapp vi å kjøpe, hadde med, noe jeg er glad for etter å ha lest at det er dyrt Grøt kjøpte vi, mye samme pris, og samme grøt.. Mindre pakker da, men det er jo bare å kjøpe flere om nødvendig.. Men, når det gjelder middagsglass, så ble jeg mildt sagt sjokka!! Jeg hadde egentlig kjøpt med nok middagsglass, siden jeg har en meeget kresen tuppe.. Men siden hun plutselig en dag fikk et glass til lunsj også, og spydde en dag, så hun måtte få et nytt, så måtte jeg kjøpe to der nede.. Hun hadde aldri før spist et 8- eller 12mdrs glass (altså med klumper i) når vi reiste ned dit. Skulle på butikken og kjøpe glass, var innom 2 butikker og fant til sammen to typer middagsglass. ene var 8 og andre var 12mdr.. krise, tenkte jeg!! men jeg kjøpte de, og ved hjelp av gaffel og bittesmå skjeer, så fikk vi i henne middagen heldigvis.. men poenget var, ufattelig dårlig utvalg!!!! fant den siste dagen et 6mdrs glass, men det brukte vi ikke, siden vi klarte å få i henne det andre.. hadde jeg visst dette, hadde jeg definitivt tatt med flere middagsglass.. tenk da, to forskjellige glass var alt de hadde.. var ikke tomt for andre eller noe, de hadde rett og slett ikke flere.. og dette var på TO butikker.. var innom en tredje, men de hadde ikke middagsglass i det hele tatt faktisk.. merkelig.. lager alle egen barnemat i danmark eller??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå