Gå til innhold

Åååå, som jeg gleder meg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helga har jeg gått gjennom "ørten" esker med babyklær. Det er jo bare sååå mye nydelig. Fått klær etter min niese og dattern til venninna mi. Kan jo ikke se at klærne er brukt! Driver nå å sorterer og ser at jeg mest sannsynlig ikke kommer til å trenge å kjøpe klær det første året! Kommer jo sikkert til å gjøre det, da, men da blir det jo bare litt småting. Fant fram bittesmå plagg i str 50 og 56... Gleder meg så utrolig masse til å ta dem i bruk!!! Er masse liv i magen og jeg nyter hvert spark. La høsten gå fort!!!!!!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er! Jeg skal også arve endel klær, men har ikke fått noen enda.... Jenta mi kommer ikke før i desember da! Gleder meg så utrolig:) Kjenner ikke så mye liv, morkaka ligger visst foran på magen min, og fungerer som en liten demper på det hele. Men det er en liten sommerfulg der langt inne et sted......:)

Skrevet

Har å gått gjennom endel av klærne etter elste sønnen min. Gleder meg til å ta de i bruk:o) Har arvet en del som begynner å bli litt slitt så det driver jeg å sortere ut.

Kjenner masse spark hver dag:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...