Gå til innhold

Hva er din favoritt mascara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter så fælt med å velge meg mascaraer som er bra, så vil gjerne høre om dere har noen å anbefale. Hater mascaraer som klumper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mange favoritter, men lancome sin defincils, diorshow, H Rubinstein sin nye og den gamle firkanta..... står stille på navn i dag......

Skrevet

loreal sin double extension

Skrevet

Den gullfarga Helena Rubinstein som er forma som Oslo plaza :)

Skrevet

Har brukt Estëe Lauder sin,men ble anbefalt av hudpleieren min å prøve den fra i.d,så nå er den vel underveis.Den skulle visst være veldig fin,hun brukte den selv og likte den veldig godt.

Skrevet

av alle jeg har prøvd, både billige og dyre så synes jeg den til max factor "master piece" er best

Skrevet

YSL sin mascara! Er gang på gang kåret til den beste mascaraen!

Skrevet

Mascara klumer fordi man har for mye på børsten, eller fordi man tørker av børsten på kanten av tuben. Eller at man ikke skrur korken på etter bruk. Tørk av børsten på et papir når den er helt ny ellers blir det alt for mye på kosten. Og bruk god tid, da klumper som regel ingen mascara. Dior Show er forøvrig min favoirt og den rosa og grønne fra maybeline eller hva merket heter. :)

Skrevet

Kanebo 38 gr.

Super. Smitte ikke av selv om æ gnir mæ i øyan. Fantastisk :)

Den e litt pussig å fjerne, må være varmere vann enn 38 gr, men lett. Blir ikke svart under øyan, og den falle av i flak.

Kan skylle ansikte me kald vann på varme daga, og øyan ser like sminka og flott ut etterpå .

Skrevet

*signere Cat68*:

YSL! Ingen over, ingen vedsiden av. Ingen annen mascara kommer i nærheten av mine øyenvipper, hehe.

Skrevet

eeh.. Cat78 mener jeg ;)

Skrevet

Chanel :)

Men IKKE den vannfaste, den syns jeg er ubrukelig :/

Gummibørste.

Skrevet

Christian Dior - Diorshsow:-) Brukt den siden den kom.

Men idag har jeg bestilt meg ID mascara, tenkte å teste ut den, var jo så billig. Så får vi se om den er bra:-))

Skrevet

Lancomes "Definicils", den klumper ikke. Det synes jeg Diorshow gjør mer.

Skrevet

styr unna diorshow blackout, iallfall. ble helt svart under øynene av den. har aldri vært borti noe verre.

Skrevet

Diorshow, MEN det må være den limited edition -med normal buet børste.

Skrevet

YSL sin vannfaste er helt bedriten. Nesten umulig å få bort og en morgen våknet jeg med skikkelig betennelse på kanten under ene øyet.. Har brukt Diorshow i flere år, men neste gang tror jeg at jeg skal prøve Lancome. Er kontaktlinsebruker.

Skrevet

Maybelline Great Lash,den rosa og grønne, er min favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...