Gå til innhold

9 gr i.d. pudder på lookfantastic.com..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis jeg kke ser på feil produkt da. Koster ca 270 kr, så må jo betale moms hvis tollvesenet stopper pakken. Tidligere brukte de å skrive verdi på under kr 200,- men vet ikke om de gjør det lenger. Tollvesenet hadde visst et raid mot dem. Men de leverer KJAPT, har gode priser og godt utvalg. Kan anbefales!! Men strawberrynet er jo ikke å forakte det heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koster under 50 kr på ebay (fra selger'n jeg kjøper fra)

Skrevet

jo billigere jo bedre ;-)) Har ikke vært noe særlig på ebay, men skjønner jo at jeg må komme meg dit og!

Skrevet

Uansett blir det dyrere å kjøpe den med 9 gram, siden du må betale toll og moms for den. Koster 315 kr for 9 gram på Strawberrynet hvis du kjøper 2-gram'sene løse;-)

Skrevet

Var inne på Ebay , og hvis jeg ikke så helt feil , så måtte jeg betale ganske så mnge dollar for å få pudderet sendt til meg. Må ha av det lyse.

Fant ikke igjen annonsen i farta , så kan ikke oppgi korrekt sum desverre.

Skrevet

Var inne på Ebay og kjøpte strikkepinner , helt annet produkt da , og handlet for under 200.

Tollvesenet hadde åpnet pakken , og jeg måtte dokumentere kjøpet...

Betalte ikke toll da pga under 200 kr.

Kom en liknende pakke i posten noen dager senere , men den var hverken åpnet eller de krevde dokumentasjon...

Har ikke peiling , men mulig de bare tar stikkprøver..

Skrevet

Alle pakker fra look fantastic blir åpnet.

Skrevet

De tar stikkprøver ja! Jeg har også opplevd å måtte sende inn kopi av kontoutskriften min, slik at de fikk se hva jeg hadde betalt... Men det var under 200,-, så det var jo greit.

Skrevet

han jeg kjøper fra gjennom ebay skriver Gift på pakkene, og sender fra privat adresse..

Skrevet

Fra Ebay, ja, men ikke fra lookfantastic;-)

Skrevet

er det noe forskjell mellom lookfantastic og strawberrynet??

Skrevet

pris, service, produkt... etc...

jeg er en ebay bruker (eller, bruker kun en selger fra ebay,) og har aldri brukt noe annet... så bare lurte på om forskjellen mellom look og straw?

Skrevet

Strawberrynet er desidert billigst, siden de har gratis frakt (men produktene er også billigere). De har vel ca like lang leveringstid, 3-7 dager. Strawberrynet blir fort utsolgt når det gjelder i.d. ting, så man må nesten titte innom en gang om dagen hvis man er på utkikk etter noe. Ellers så har de et fantastisk godt utvalg i parfymer, sminke og hudpleie, lite du ikke får tak i der. Lookfantastic har vel stort sett alltid inne i.d. sminke, men det er altså dyrere der. De har kjempestort utvalg i hårpleie, alt av frisørmerker.

Skrevet

Og så glemte jeg det beste, man får rabatt etter hvor mange ganger du har handlet hos Strawberrynet. Fra 1%-10%. Når man har handlet 20 ganger, så får man 10% på alle fremtidige kjøp. Man får i tillegg 5% rabatt om man kjøper 3 eller flere produkter på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...