Süsse Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Italienerne har värt her i over 2 uker og de lever fortsatt! Jeg har ikke bannet til de eller dunket i taket. Hm, lurer paa om det er de som har bedret seg eller jeg som har faatt daarligere hörsel. Kanskje jeg er blitt immun.
Gjest Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Herregud... 2 uker???!!! Og du har ikke følt en overveldende trang til å steine dem ennå? Mystisk... kan ikke tenke meg at de har justert ned volumet, slik plutselig endring av atferd virker usannsynlig. At du skulle blitt immun virker heller ikke realistisk... Tror du bør pelle deg sporenstreks til legen i morgentidlig, mistenker at det er noe alvorlig galt med hørselen din... Her hos meg har polkafyren vært fraværende lenge nå, håper det fortsetter i det uendelige!
Süsse Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 Du har rett, jeg maa kontakte legen! Jeg haaper de skal dra hver dag for det, men det blir nok ikke i dag heller. Vil det si enda en uke? Eller 2??
Gjest Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Dersom de skulle finne på å bli værende to uker til, vil du garantert slippe straff ved utførelse av overlagt drap. Skal krysse fingrene for at de forsvinner øyeblikkelig Har forresten svart deg
Süsse Skrevet 12. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. august 2007 Synes noen sa at de har 4 uker ferie :/ Men det maa da gaa ann og dra en annen plass! Hehe, jeg saa det
Gjest Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Send dem på jordomseiling. Mutters alene på de 7 hav ville vært det ultimate feriestedet for den gjengen der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå