anitra Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 min sønn på 15 mnd begynner i barnehage på onsdag for jeg begynner jobbe på fredag..gruer meg for at han skal være i barnehagen og ikke sammen med meg.engstelig for duppene hans for han liker ikke sove i vogn og d må de i barnehagen..ikke nok med d så er han folkesky å,og begynner å gråte hvis noen fremmede begynner snakke med han..hvordan skal dette gå? noen flere som har hadd d slik??
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Det går fort over da han begynner i barnehagen. Det kommer til så gå så fint så ;o) Men MÅ alle sove i vogn? Så rart, trodde barnehagene var flinke til å tilpasse seg etter ungene. Vi gjør i allefall det. Har noen i vogn, noen på madrass inne og en og annen som har med seg reiseseng fordi de trives best oppi der. Har du spurt?
anitra Skrevet 12. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2007 vi bor på en liten plass og barnehagen er ikke så stor så er ikke plass...veldig dumt
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 Vil bare si lykke til! Ikke for å si noe frekt eller at du skal bli lei deg, men kanskje på tide at han bli litt mer sosial av seg? Barnehage er ypperlig sådan! Er jo bare positivt å være sammen med andre på sin egen alder og andre voksne, da blir en jo mer sosial...og læring foregår som kjent veeeldig nå¨r en er sammen med andre på egen alder/andre barn! Noen jeg kjenner har vært altfor overbeskyttende og ungene begynner å skrike bare de er i rom med andre de ikke kjenner så godt... Og det er ofte verre for foreldrene å være borte for barna enn omvendt! Lykke til!
susse venter novemberbeibi Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Ville brukt laaaang tid på tilvenning, spesielt siden han ikke er så trygg på fremmede. Jobber i barnehage, og de fleste bruker 1-2 uker på tilvenning. Sparer barnet for mye stress...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå