Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn på 15 mnd begynner i barnehage på onsdag for jeg begynner jobbe på fredag..gruer meg for at han skal være i barnehagen og ikke sammen med meg.engstelig for duppene hans for han liker ikke sove i vogn og d må de i barnehagen..ikke nok med d så er han folkesky å,og begynner å gråte hvis noen fremmede begynner snakke med han..hvordan skal dette gå? noen flere som har hadd d slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går fort over da han begynner i barnehagen. Det kommer til så gå så fint så ;o)

Men MÅ alle sove i vogn? Så rart, trodde barnehagene var flinke til å tilpasse seg etter ungene. Vi gjør i allefall det. Har noen i vogn, noen på madrass inne og en og annen som har med seg reiseseng fordi de trives best oppi der. Har du spurt?

Skrevet

vi bor på en liten plass og barnehagen er ikke så stor så er ikke plass...veldig dumt

Skrevet

Vil bare si lykke til! Ikke for å si noe frekt eller at du skal bli lei deg, men kanskje på tide at han bli litt mer sosial av seg? Barnehage er ypperlig sådan! Er jo bare positivt å være sammen med andre på sin egen alder og andre voksne, da blir en jo mer sosial...og læring foregår som kjent veeeldig nå¨r en er sammen med andre på egen alder/andre barn! Noen jeg kjenner har vært altfor overbeskyttende og ungene begynner å skrike bare de er i rom med andre de ikke kjenner så godt... Og det er ofte verre for foreldrene å være borte for barna enn omvendt! :) Lykke til!

Skrevet

Ville brukt laaaang tid på tilvenning, spesielt siden han ikke er så trygg på fremmede. Jobber i barnehage, og de fleste bruker 1-2 uker på tilvenning. Sparer barnet for mye stress...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...