Anne-B. Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte symaskin asså http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/432606/offset/15
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Nei men så flink du har vært da! Den var jo nydelig:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 ...men huff da.. den har jo stropper... så horete.. HAHA. Kjempefin kjole. Var det vanskelig?
Anne-B. Skrevet 12. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk ) Hehe, ja, det var derfor jeg kom på at jeg kunne vise den fram. Halterneck og alt Brukte noen timer, er vondt å sitte for tida siden det er så tett innpå termin. Sydde uten mønster denne gangen, har øva meg noen ganger med før. Litt plunder med å få stoffet til å ligge slik som jeg ville fordi det er tøyelig ene veien, og ikke andre, men ellers gikk det greit.
Anne-B. Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk, alle ) Blei ganske fornøyd sjøl, selv om det blei for mye prinsesse for min del. Men så gjør det nå egentlig ikke så mye, hun er ikke så ekstrem av seg heller, så da er det ok. Artig for meg å få øvd meg litt og.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 12. august 2007 #10 Skrevet 12. august 2007 Kjolebudsjettet mitt er noe tynt om dagen side jeg har helt dilla på retro-kjoler fra 40 og 50 tallet. Tenkte jeg skulle låne symaskinen til mamma og få kjøpt meg et mønster så jeg kunne prøve selv. Sukk. Jeg er helt lost ved en symasken. hehe.. Haha. Fysj. Halterneck. Hun burde nesten hatt en BH under.
Anne-B. Skrevet 12. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. august 2007 Du får det helt sikkert til, men som regel så tar det lenger tid enn hva man først hadde tenkt seg. Det har i alle fall jeg funnet ut flere ganger Neisj, dette fikser jeg fort.. Også blir jeg sittende til langt utpå natt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå