Sol + spire Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Hei. Jeg bare lurer på hvor ofte en nyfødt baby bæsjer? Jenta mi er 9 dager gammel. Håper på svar!
wasabi Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Det varierer veldig, "alt" er visst normalt. Husker at min sønn bæsjet nesten hver gang han fikk mat i begynnelsen, og han fikk jo pupp absolutt hele tiden :-). Hvis du ammer så er det ingen fare for forstoppelse eller lignende, hvis du gir MME så tror jeg de helst skal ha avføring hver dag. Husker at i barselgruppa min hadde vi alle varianter, noen bebiser bæsjet 3-6 ganger om dagen(!) mens andre bæsjet annenhver uke! Kos deg med jenta di ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 min gjør det i hver bleie nesten om ikke annehver. er 10 uker nå.. hehe..alltid litt i bleia om ikke helt full..
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Alt mellom flere ganger for dagen og hver 14. dag er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2008 #5 Skrevet 17. februar 2008 Min gutt bæsjet ca. 10 ganger om dagen den første måneden, og ca. 5 ganger den andre måneden. Nå er det annenhver dag, han er 6 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå