Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 Synest jeg mister så mye hår jeg. Er i uke 19, begynner nesten bli litt bekymret
Anonym bruker Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Du er ikke alene om det.. Jeg er 14 uker på vei i dag, og føler at jeg snart blir skallet.. Vurderer faktisk å klippe meg kort, hehe
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 13. august 2007 #3 Skrevet 13. august 2007 Jeg får bare tykkere og tykkere hår jeg... men jeg vet at det ikke varer etter at melka stopper, da detter det av i store håndfuller i dusjen og tetter sluket... I alle fall gjorde det det med jenta mi.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 13. august 2007 #4 Skrevet 13. august 2007 Jeg er 26 uker på vei og mister også masse hår. Ligger DEN dotten igjen etter meg i dusjen, for ikke å snakke om når jeg grer meg. Mister til og med øyenbrynshår og må nesten aldri barbere meg på leggene lenger! Pussige greier... Jeg har lest at det er på grunn av det melkedannende hormonet prolaktin, så jeg antar at det ikke er farlig. Men plagsomt, det er det! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. august 2007 #5 Skrevet 13. august 2007 Det var godt å høre at det er andre i samme situasjon! Alltid betryggende med svar her inne :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå