flashdancepants Skrevet 12. august 2007 #1 Skrevet 12. august 2007 ...og en liten beskrivelse; hvorfor akkurat denne? Håper på mange svar!
Gjest nysveis Skrevet 12. august 2007 #2 Skrevet 12. august 2007 Bok - 'Skjebnebarnet' - interessant! Og spennende...
Monajenten Skrevet 12. august 2007 #3 Skrevet 12. august 2007 En bok (to bøker): Marian Keyes - Vannmelonen Nydelig bok og herlig språk! Lettlest og man blir oppslukt. (Cecelia Ahern - PS. Jeg elsker deg. Tårene spruter og man er bergtatt til siste side.) En plate: Trang Fødsel - Hammock Herlig sommerplate med go'musikk. Super å ha i bilen eller å drikke øl til:) En web-side (to): www.adinesophie.net www.lucasjose.net Verdens skjønneste unger (mine selvsagt;))
Gjest Skrevet 12. august 2007 #4 Skrevet 12. august 2007 hva med en film/dokumentar? vil ivertfall anbefale "what the bleep do we know!" handler om kvante fysikk og tankens makt, tror alle har godt av å se den en gang eller to
Odine! Skrevet 12. august 2007 #5 Skrevet 12. august 2007 Levi Henriksen: Bare mjuke pakker under treet (noveller) - fordi han forteller så levende og troverdig om vanlige mennesker. Selv når de gjør ting som ikke er bra, får jeg sympati med dem. Mark Knopfler: Cal (filmmusikk) - fordi det er ei vakker instrumentalplate, inspirert av irsk musikk. http://www.whichbook.net/default.aspx - fordi det er en annerledes måte å velge ut hvilke bøker du vil lese, og det kan gjøre deg oppmerksom på bøker du ellers ikke ville funnet (og den norske versjonen blir lansert 26 september: www.ønskebok.no)
Gjest ->>- Skrevet 12. august 2007 #6 Skrevet 12. august 2007 Bok; Marjane Satrapis "Persepolis" - fordi de fleste vet så alt for lite om iranske kommunistfeminister. Plate; Mercedes Sosa med "Homenaje a Violeta Parra" - fordi både Mercedes Sosa og Violeta Parra fortjener å bli mer kjent enn de er her til lands. Webside; http://www.flyktninghjelpen.no/?aid=9066998 - fordi tematikken opptar meg og føyer seg til listen over glemte kriger og ukjente folkemord.
Har byttet nick ! Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 en bok: "Der Gud gråter" av Siba Shakib. En fantastiskbok som skildrer en afgansk kvinnes liv. en plate: den nye til postgirobygget. Mange bra sanger der en webside: www.gronnhverdag.no . Bra sted å begynne for å få enn grønnere hverdag og en bedre fremtid for barna dine
cherry coke Skrevet 12. august 2007 #8 Skrevet 12. august 2007 Bok: "Begrav lenkene-kampen mot slaveriet" av Adam Hochschild. Plate: Antony and the Johnsons- "I am a bird now" (tror jeg den heter). Fantastisk "sår" og følsom plate. Nydelig musikk. webside: www.showroom64.com. Fordi de har så masse fine baby/barneklær der. Og litt til mor også
flashdancepants Skrevet 12. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. august 2007 Tusen takk for mange svar og dytt for flere!
flashdancepants Skrevet 12. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. august 2007 Ja, Antony-plata er nydelig! Har du hørt Rufus Wainwright? Piano-virtuos i samme musikkgata!
cherry coke Skrevet 12. august 2007 #11 Skrevet 12. august 2007 Har hørt et par låter, ja. Veldig bra! Sånn musikk er rett og slett vakker!
flashdancepants Skrevet 12. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. august 2007 Gøy du anbefalte en tegneserie! Har tenkt på å få lest den lenge. Er apropos tegneserier veldig fan av Love and Rockets, av "Los Bros" Hernandez, anbefales tilbake. Mye man ikke vet om meksikansk-amerikanske kvinnelige bilmekanikere også! Plata kjenner jeg ikke, skal sjekke ut.
chill+enda en til Skrevet 12. august 2007 #14 Skrevet 12. august 2007 Bok: Til jeg finner deg, av John Irving Album: Science - Thomas Dybdahl legger også til Wolfmother. Nettside: google.com, eneste jeg kom på sånn i farten, hyppig i bruk her iallefall.
flashdancepants Skrevet 12. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 12. august 2007 Dytter igjen siden det er bok'o-rama diskusjoner på forsiden!
Gjest Skrevet 12. august 2007 #16 Skrevet 12. august 2007 Å! Morsomme tråden! ) Oki...bok; Ya-Ya-jentenes hemmelige nedtegnelser av Rebecca Wells. Fantastisk historie om venninner, familie, sørstatsmat, døsige sommerdager og krig....suuuuuuuuuuuuuuukk.....Tror jeg skal lese den igjen snart! Skive; Tori Amos "American Doll Posse" fra i år. Det er den beste skiva tøffe tøffe damen noensinne har laget. Webside; imdb.com Film film film!
Sololight Skrevet 12. august 2007 #17 Skrevet 12. august 2007 Bok: Prost Gotvins Geometri av Gjert Nygaardshaug; Herlig historie:-) Plate: Dire Straits "Brothers in arms" - fordi jeg elsker å mimre, og den tittelmelodien er den mest avslappende sangen jeg vet om! Webside: www.detsoteliv.no -fordi den siden har fått meg til å bake så mange utrolig gode kaker, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå