Gå til innhold

Dere som har blitt strippet/tøyd(og født)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere var i fødsel, om det hadde noen effekt i det heletatt da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Jeg har jo ikke født enda, men.. Må svare alikevel jeg.. Ble strippet og tøyd litt på torsdag. Hadde litt vondt i noen timer etterpå, men that's it. Ikke merket noe mer etter det, og fortsatt ingen fødsel. Legen som gjorde det sa at hun ikke kunne garantere effekten av stripping, da det ikke var bevist at det hadde noe for seg.

er 7 dager på overtid forresten.

Skrevet

jeg ble strippet ved forrige fødsel. Ble strippet en fredag og fødte søndag. Syntes selve strippingen var skikkelig vondt, legen sa ingenting om hva hun gjorde før hun kjørte i gang. Så forbered deg viss du skal gjøre det.

Lykke til!

Skrevet

Ble strippet torsdag formiddag og fredag morgen var gutten ute....

Hadde 2 cm åpning når jeg ble strippet da...

Skrevet

jeg ble strippet på morgenen ca kl 9 og fødselsen startet om ettermiddagen samme dag, og poden var ute rett før middnatt;) var da 2 dager over termindato.

Skrevet

Jøss, så mange som har hatt effekt av det da!

Jeg og hadde to cm åpning når hun strippet. Kanskje det skjer noe snart?

Var ikke særlig godt nei.. Legen sa at det var lov å si au, hehe!

Skrevet

jeg hadde ikke så god effekt av det desverre.. fikk masse rier o.l men fikk bare 1cm mer åpning pr døgn :( så til slutt fikk jeg drypp ;)

Skrevet

Jeg hadde 2 cm åpning idag når overlegen tøyde og strekte litt nedi der... er 10 dager over tiden idag.

Har merket endel vondt og mensmurring,men ikke noe mer.. se hva natten bringer...uansett så setter de igang fødselen på onsdag så nå er det innen rekkevidde.

Skrevet

Jeg har jo tippet at du skal føde mandag den 13., så her er det bare å sette igang! :-)

Du får legge deg, og prøve å ikke tenke så mye på det. Kanskje skjer det noe da. Du må jo skyndte deg før bruene forsvinner også! :-)

Skrevet

Hehe... jepp kanskje du får rett.. håper:) Ja herregud nå må han se å komme ut før de siste bruene gir etter...hoho. ja det hadde jammen meg tatt seg ut.. litt av en slutt på mitt enormt laaaange svangerskap..

Jeg skal snart legge meg, og håper jeg våkner av at det renner vanni alle rettningereller at riene jobber:)

God natt, oppdatering får dere uansett.

Klem

Skrevet

Har blitt strippet før begge dei forrige fødslene. Det gikk 3 dager etter strippingen med begge to før fødselen startet. Men jeg hadde litt åpning fra før. Med den første var det vannet som gikk,men med den andre startet det med rier.

Skrevet

Den ene gangen gikk det tre dager og den andre gangen gikk det 2 dager til fødselen var i gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...