Gå til innhold

inspirert av tøydebatten........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så at noen nevnet strand, nakenhet og pedofili.

Husker debatten fra sist sommer om jenter og bikini. Dette ville vi ikke ha i norge. Barn skulle få bære barn var vel de fleste enig om.....Bikini var for voksne.

Jeg og Andreas hadde husmorferie i Hellas tidligere i sommer. Alle greske jenter (fra de minste) brukte bikini. Det var tydligvis sånn det skulle være der. Jeg forstod etterhvert at det var litt galt at min gutt var naken, men brydde meg egentlig ikke så mye om det. Var ei engelsk jente som sa til mamman sin også. " han er naken, hva er det for noe da mamma!" Mamman ble litt brydd og forklarte at han var liten....., men var litt usikker på om hun synes det var ok.

skal til Bulgaria nå og har pakket ned to badebukser denne gangen, (og selvfølgelig badebleier til bassenget)så får jeg se an hva jeg velger denne gangen. Jeg synes nå fremdeles de minst kan være nakne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, og jeg synes man skal ta litt hensyn til skikkene der man er.

Er det noen som kommer fra et annet land og tar seg til rett her i Norge blir det skreket opp til det uendelige. Men når vi drar til utlandet kan vi gjøre hva vi vil fordi vi er nordmenn og vi synes de er greit.

Er det ikke vanlig med nakne barn hadde jeg iallfall ikke latt mini gå naken der. Litt respekt for andre har jeg da.

Skrevet

enig med deg jeg nickoline

trenger ikke lære de å være redd for å vise frem kroppen sin før de føler det selv...

Skrevet

Dette er det da delte meninger om her til lands og, så er ikke sikkert at den damen du støtte på er representativ for resten av befolkningen.

Syns egentlig at man følger de skikkene som råder der man drar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...