Gå til innhold

Noen som kan anbefale en mascara?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjerne "skikkelig merke" (dior, helena rubenstein osv) som ikke klumper og gir MASSE volum... Er så dritt lei av å stå i 10 minutter på hvert øye fordi det bare kommer av littegrann om gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Diorshow, den er magisk ;)

Skrevet

jeg har brukt utallig masse penger på ulike mascara,men den beste er faktisk den fra maybeline,great lash,koster 80 kroner eller noe...diorshow sin fungerte ikke på meg...bare klumpa seg...

Skrevet

takk ,den så skikkelig god ut på bilde ihvertfall =)

Skrevet

mente diorshow... hm, er ikke enkelt dette... har hatt god erfaring med 2000 calories (max factor?) men ellers vært misfornøyd med det meste...

Skrevet

L, oreal sin er helt topp.Den med kam i stedet for børste.Da får det ikke klumpet seg.For du grer øyevippene samtidig som du tar på mascara:)

Skrevet

Har prøvd alt. Vender ALLTID tilbake til YSLs volum-maskara (mascara for a false lash effect). Den vannfaste er litt mer tyntflytende enn den ikke vannfaste. Liker begge to. Bruker helst den ikke vannfaste, trenger ikke så mye stæsj for å få den av.

Skrevet

Lancome definicils er den eneste som fungerer hos meg (har brukt den siden jeg var 13 og begynte å bruke mascara;)).. Den er knall- blir lange, fyldige vipper som ikke klistrer seg sammen:)

Skrevet

Alle som liker FAT volum digger DIORSHOW...

Jeg klarer ikke den, fordi jeg synes den er litt klissete og det kommer på for mye. Synes det blir klumpete på mine øyne. Liker heller at de er lange og virker slanke. Så derfor Lancome sin Definicils. Eller faktisk Max Factor sin Masterpiece (den i gullforpakning) synes jeg også funker.

Legg merke til at "billig" mascara ofte kommer i forpakninger det er mindre mascara i... Max Factor er på 4,5 ml. Lancome på 6 ml. Derfor er det ikke sikkert at de er så mye billigere!

Da kan det hende at det er et bedre kjøp å investere i en som koster mer pr enhet, men inneholder mer og har bedre kvalitet.

Skrevet

Prøv YSL sin, den som heter "For a false lash effect". Jeg har vært gjennom de fleste merker og har funnet min favoritt i denne. Koster i underkant av kr 250 i butikken tror jeg..

Skrevet

Jeg ELSKER YSL sin mascara(vlume infini curl), og har aldri klart noen annen mascara etter at jeg fant den!Den er litt dyr, men jeg pleier å kjøpe inn noen når jeg er på tax free-butikker=) Den gir mye fylde, samtidig som den ikke klistrer eller klumper seg!Anbefales!

Skrevet

Ultimate Mascara fra Mary Kay!! Den er heeelt fantastisk! Klumper ikke, men gir masse volum, og varer leeenge før du trenger å bytte mascara.. koster ca 250kr.. men er verdt det =)

Skrevet

her var mange tips! hehe, jeg trenger sånn mascara som de fleste syns klumper. har helt mørke øyenvipper fra før så de der tynne gir liksom ingen forskjell. vil ha masse volum jeg. =) da får jeg se på de dere har anbefalt og se hvilken som ser best ut... =)

Skrevet

jeg vil gjerne ha tynne separate vipper, så kan egentlig ikke anbefale deg noen...hehe...

men sjekk på parfymeri om de ikke har noen testere på de litt dyre merkene...fikk en for ikke så lenge siden:)

og jeg har brukt flere tusen på å finne MIN mascara...kjedelig å kjøpe en du bruker et par ganger fordi man ikke er fornøyd

Skrevet

Diorshow Unlimited er fantastisk. Den har en snerten børste som er lett å påføre.

Skrevet

Lancome Hypnose. Var best i test på TV2 i fjor. Jeg er vertfall kjempe fornøyd. Koster litt (ca 220-), men vel verdt pengene syns jeg!!

Fås kjøp på de fleste parfymerier hvor de selger Lancome sine produkter :-)

Lykke til med jakten på den perfekte mascara :-)

Skrevet

Lancome definicils - ingen over, ingen ved siden! Hadde kjøpt den ene dritmascaraen etter den andre da noen anbefalte denne, og jeg har aldri gått tilbake :D

Skrevet

Diorshow! har prøvd alt mulig jeg, men den er desidert en keeper!!!! aldri noen andre merker ;-)

Skrevet

ps diorshow gir MASSE volum! uten å klumpe seg. og som skrevet over, en kjempebra børste. det beste er at den er så vanvittig drøy, samtidig som den er kjempelett å vaske av! slipper med en gang på varmt vann!

Skrevet

Jeg liker Chanel sin maskara best. Den har også blitt best i test i...... var det "Hjemmet" tro?

Skrevet

du laga vel en tråd om kor kjøpe kontaktlinser for en tid tilbake. går da utifra at du bruker linser...

eneste jeg kan anbefale er hypo allergenic mascara til isadora- den er uten fiber. det kan ør holde øynene unna hvis du har sensitive øyner, eller bruker linser.

kjøpt på taxfree og utlandet sist, men regner med den ligger rundt en hundrings og er å få i hm, lindex, vita og cubus og sanne butikker...

Skrevet

Max Faktor , Masterpiece er kjempe bra!! Oxo den nye som er kommet nå som heter Masterpiexe Max:o)

Jeg har dått masse komplemang for øynene mine etter at jeg begynte å bruke de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...